English

سید عباس صالحی در دیدار با فرمانده سابق سپاه:

فضای اجتماعی ایران فضای غیرقابل پیش‌بینی است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فضای اجتماعی ایران فضای غیرقابل پیش‌بینی است و مردم ایران و جامعه ایران در نوع خود خاص و کم نظیر هستند.

فضای اجتماعی ایران فضای غیرقابل پیش‌بینی است

به گزارش خبرگزاری موج، دیدار سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، محمدعلی جعفری فرمانده سابق سپاه پاسداران اسلامی و محسن جوادی رئیس سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار شد.

سید عباس صالحی در این دیدار با اشاره به افزایش یازده درصدی میزان تراکنش‌‌ها در سال جاری به مدت مشابه سال قبل در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: فضای اجتماعی ایران فضای غیرقابل پیش‌بینی است و مردم ایران و جامعه ایران در نوع خود خاص و کم نظیر هستند. 

عباس صالحی با بیان اینکه به دلیل گرانی اخیر کاغذ هزینه چاپ کتاب بالا رفته است، افزود: اینکه ملت ایران علی رغم تمام فشارهای اقتصادی همچنان تمایل به خرید کتاب و مطالعه آن را دارند نشان از سرمایه اجتماعی مردم ایران است.

وی فضای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران یک فضای دیپلماسی و متفاوت از فضای دیپلماسی سیاسی دانست و گفت این نمایشگاه کتاب خط ارتباطی مهمی برای مبادله فرهنگی است.

وی ابراز امیدواری کرد: تاثیر نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران زمینه ساز حرکت چندضلعی از نظر فرهنگی باشد و در نهایت به اقتصاد نشر کمک کند.

صالحی همچنین محیط نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فضای مناسبی برای خانواده‌‌ها دانست و حضور خانوادگی در این نمایشگاه کتاب را بهترین  فرصت برای کاهش گسست فرهنگی بین نسل‌‌های مختلف درون خانواده‌‌ها عنوان کرد. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین تاثیر نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و مطالعه در نسل آینده را یک بحث جدی دانست و از آن به عنوان مسیر سلامت فرهنگی یاد کرد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه