English

در گفتگو با خبرگزاری موج عنوان شد:

دلیل عدم خاکسپاری مرحوم نوراللهی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا

پیکر مرحوم سعید نوراللهی با خواست بازماندگان و برای پرهیز از تاخیر در دفن، در قطعات عادی بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

دلیل عدم خاکسپاری مرحوم نوراللهی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا

خانم فایی از بستگان مرحوم سعید نورالهی، بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری موج در خصوص علت عدم خاکسپاری این هنرمند تازه گذشته در قطعه هنرمندان بهشت زهرا تصریح کرد: در این مورد مشکل خاصی وجود نداشت بلکه مسئولان بهشت زهرا به ما گفتند که دفن پیکر این هنرمند در قطعه هنرمندان، نیازمند نامه نگاری رسمی از سوی وزارت ارشاد است و با توجه به اینکه امروز تعطیل رسمی است، احتمال ایجاد تاخیری چند روزه برای انجام امور اداری وجود دارد.

وی افزود: از آنجایی که خانواده مرحوم نوراللهی تمایلی برای این تاخیر نداشتند، تصمیم گرفتند که این هنرمند در قطعات دیگر بهشت زهرا به خاک سپرده شود.

وفایی تاکید کرد: این هنرمند عضو خانه سینما بوده و فردی به نام آقای خسرو احمدی پیگیر امور تشییع و تدفینش بوده که البته کسی را در خانه سینما یا سازمان سینمایی نمی شناخته تا با تماس با ایشان بتواند برای دریافت نامه ها از آن طریق اقدام کند.

وی افزود: در مراسم تشییع و تدفین هم نماینده ای از خانه سینما حضور نداشت که البته این به دلیل عدم آگاهی از فوت این هنرمند بوده و پس از آنکه از طریق انتشار اخبار درگذشت سعید نوراللهی در رسانه ها مطلع شده اند، مدام تماس می گیرند و ابراز همدردی می کنند.

شایان ذکر است که سعید نوراللهی بازیگر سینما و تلویزیون ایران صبح امروز 6 اردیبهشت 1398 در سن 68 سالگی و به دلیل سکته مغزی دار فانی را وداع گفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه