English

سیدرضا میرکریمی در گفت و گو با خبرگزاری موج عنوان کرد:

کار سخت خبرنگاران در روز اول برای تماشای فیلم ها/تکذیب تبعیض میان خبرنگاران

دبیر سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر گفت: همه خبرنگاران و با تنها کارتی که در اختیار دارند به طور یکسان از امکانات جشنواره برخوردار هستند ضمن اینکه برای رزرو بلیت فیلم ها باید حتما در محل برگزاری حضور یابند.

کار سخت خبرنگاران در روز اول برای تماشای فیلم ها/تکذیب تبعیض میان خبرنگاران

سید رضا میرکریمی دبیر سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر ، در حاشیه مراسم افتتاحیه در مورد مشکلی که بواسطه لزوم حضور خبرنگاران در کاخ جشنواره برای رزرو بلیت فیلم ها در روز اول پیش می آید به خبرنگار سینمایی خبرگزاری موج گفت: بله متاسفانه این مشکل در اولین روز وجود دارد اما از اولین ساعت اولین روز، ایشان امکان دارند برای فیلم های همان روز و روز بعد از آن اقدام به رزرو رایگان بلیت فیلم مورد نظرشان بکنند.

وی ضمن تاکید بر اینکه ظرفیت اهالی رسانه در هر سئانس محدود است تصریح کرد: خبرنگاران می توانند براساس علاقه و امکانات از ۴۸ ساعت پیش برای رزرو بلیت اقدام کنند؛ اما برای این کار همانطور که اعلام کرده ایم حتما باید در محل کاخ جشنواره حضور داشته باشند و امکان رزرو آنلاین از راه دور و فضایی خارج از محل برگزاری برای ایشان وجود ندارد.

امکانات برای همه خبرنگاران یکسان است

میرکریمی درعین حال در مورد خبری که در فضای مجازی مبنی بر تبعیض میان خبرنگاران و تقسیم بندی آنها به دو گروه با پذیرایی و بدون پذیرایی در جشنواره منتشر شده بود به خبرنگار ما گفت: چنین خبری به هیچ وجه صحت ندارد و عباراتی همچون خبرنگاران با غذا و یا بی غذا شایعه ای بیش نیست.

وی تصریح کرد: به نظر می رسد که این سوء تفاهم بواسطه صدور یک کارت واحد برای انجام کلیه امور مربوط به ورود و خروج، رزرو بلیت سینما و پذیرایی خبرنگاران پیش آمده چرا که در سال‌های گذشته، اهالی رسانه در کنار آیدی کارت، کارت دیگری هم برای دریافت خدمات پذیرایی دریافت می کردند.

دبیر سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر تاکید کرد: هرگز تفاوتی از این منظر بین خبرنگاران صاحب کارت قائل نشده ایم و امسال با توجه به کیوآر کدی که بر روی کارت ها وجود دارد همه امور به طور کاملا مکانیزه  انجام می پذیرد و در سیستم آمار آن ثبت می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه