English

تبریک آیت‌الله رشاد به تولیت آستان قدس رضوی

در پی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین مروی به سمت تولیت آستان قدس رضوی، آیت‌الله رشاد، طی پیامی این انتصاب را به ایشان تبریک گفت.

تبریک آیت‌الله رشاد به تولیت آستان قدس رضوی

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس شورای حوزه‌های علمیه استان تهران و مؤسس و رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، در این پیام، بر آمادگی ارکان حوزه‌های علمیه تهران و نیز واحدهای پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برای همکاری جهت پیش‌برد اهداف و وظایف آستان‌قدس رضوی تاکید کردند.

متن پیام آیت‌الله علی‌اکبر رشاد به شرح زیر است:

صدیق شفیق، و فاضل فرهیخته، حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ احمد مروی (دامت برکاته)

تولیت معزز آستان مقدس رضوی.

سلام علیکم

خوشا موهبت و زهی توفیق که تدبیر ولایی نیابت عامه حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، و زعیم حکیم امت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (دام ظله الوارف)، تولیت و تمشیت شؤون و امور آستان ملائک پاسبان حضرت ثامن الحجج (علیه آلاف التحیه) را به کف با کفایت حضرت مستطاب عالی سپرد.

امید می‌رود در تداوم تدابیر و تلاش‌های ارزشمند تولیت‌های پیشین به سرانگشت تدبیر، این فرصت فرخنده را به مجالی مغتنم برای ارتقا شئون و امور حریم رضوی در راستای تحقق منویات منور رهبر فرهیخته‌ی انقلاب اسلامی و صیانت از هویت و منزلت پایتخت معنوی و فرهنگی ایران اسلامی تبدیل فرمائید.

اینک: ضمن ابراز خرسندی و عرض تهنیت صمیمانه، آمادگی ارکان حوزه‌ی عریق تهران و نیز واحدهای علمی پژوهشگاه فرهنگو اندیشه اسلامی را برای همکاری جهت پیش‌برد اهداف و وظایف آن نهاد نورانی اعلام داشته، از بارگاه بلند باری برای جناب عالی سلامت و توفیق روزافزون مسألت دارم.

علی‌اکبر رشاد

هیجدهم فروردین ۱۳۹۸/ یکم شعبان ۱۴۴۰

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی