English

آیت‌الله نوری همدانی:

مردم غیر سیل‌زده هم در معرض امتحان هستند

این مرجع عظام تقلید تصریح کرد:‌ مردم غیر سیل‌زده هم در معرض امتحان هستند، باید به هر طریق ممکن در حد توان به سیل‌زدگان کمک شود.

مردم غیر سیل‌زده هم در معرض امتحان هستند

 به گزارش خبرگزاری موج،  آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید در ابتدای درس خارج فقه که صبح امروز (شنبه ۱۷ فروردین‌) در مسجد اعظم برگزار شد، گفت: خسارت و مصیبت خیلی سنگین است اما إن‌شاءالله با صبر و تحمل و با همکاری هم این مشکل حل شود.

وی با بیان اینکه قرآن تأکید می‌کند هیچ کس از امتحان الهی مستثنی نیست و همه در معرض امتحان هستیم، ابراز داشت:‌ این جریان سیل هم برای همه ما یک امتحان بود، هم برای سیل‌زدگان و هم برای سایر مردم. مردم سیل‌زده با صبر و استقامت این امتحان را تحمل کنند.

آیت‌الله نوری همدانی تصریح کرد:‌ اما مردم غیر سیل‌زده هم در معرض امتحان هستند، باید به هر طریق ممکن در حد توان به سیل‌زدگان کمک شود.

وی ادامه داد: ما هم در حد خودمان کمک کردیم و خواهیم کرد. اما باید همه با هم به میدان بیایم تا هموطنان عزیز مشکلاتشان حل شود. کمیته امداد و هلال احمر مشغول جمع‌آوری کمک‌ها هستند.

این مرجع عظام تقلید خاطرنشان کرد:‌ اما مسؤولان محترم که در تلاش هستند باید به کار خود شدت دهند و با یک مدیریت متمرکز با یک وحدت کار و کمک‌رسانی را انجام دهند و دولت محترم هم هر چه سریعتر خسارت‌ها را برآورد و جبران کنند تا تسکین بر درد و رنج و غم این عزیزان باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه