English

امکان مکالمه بی واسطه مخاطبان با بازیگران سریال نون.خ

امروز از ساعت ۱۵ بینندگان و مخاطبان این سریال می‌توانند از طریق تماس با شماره ۱۶۲ با عوامل این مجموعه از جمله سعید آقاخانی کارگردان، مهدی فرجی تهیه کننده، امیر وفایی نویسنده، حمیدرضا آذرنگ، علی صادقی، نعیمه نظام‌دوست، سیروس میمنت، شیدا یوسفی، صبا ایزدپناه، هدیه بازوند و ندا قاسمی از بازیگران سریال «نون خ» گفتگو کنند.

امکان مکالمه بی واسطه مخاطبان با بازیگران سریال نون.خ

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از روابط عمومی شبکه یک، عوامل سریال نوروزی نون.خ امروز (۱۷ فروردین) با حضور در واحد ۱۶۲ ارتباط با مخاطبان اداره کل روابط عمومی رسانه ملی، با بینندگان به گفتگو می‌نشینند و به سوالات آنها پاسخ می‌دهند.

بر این اساس امروز از ساعت ۱۵ بینندگان و مخاطبان این سریال می‌توانند از طریق تماس با شماره ۱۶۲ با عوامل این مجموعه از جمله سعید آقاخانی کارگردان، مهدی فرجی تهیه کننده، امیر وفایی نویسنده، حمیدرضا آذرنگ، علی صادقی، نعیمه نظام‌دوست، سیروس میمنت، شیدا یوسفی، صبا ایزدپناه، هدیه بازوند و ندا قاسمی از بازیگران سریال «نون خ» گفتگو کنند.

مجموعه تلویزیونی نون خ کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۱۵ قسمت در شب‌های نوروز از این شبکه روی آنتن رفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • وهب آقامرادی

    با سلام و خسته نباشید به همه ی کسانی که که این سریالِ قسنگ و مردمی نون خ رو تو ایام عید تو خونه هامون آوردن تا هر شب ساعتی رو بدون غم و غصه ی دنیا بگذرونیم!؟!ولی خداییش چرا اون ماشینو سوزوندن در حالی که آدمی مثل من و امثالِ من برامون دیگه ماشین دار شدن آرزو شده!؟

  • حسین

    سلام لطفا شماری خود اقاسیعد اقا خانی را بدید

  • علیرضا

    اگه میشه شماره آقای علی خانی رو بدید

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه