English

رییس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات:

شرکتی که جابجایی آرای نظرسنجی محبوبترین برنامه صداوسیما را انجام داده مجوز ندارد!

رییس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات درباره ادعای دبیر جشنواره تلویزیونی جام‌جم این طور پاسخ داد و گفت: تغییر آرا در شرکت طرف قرارداد تبلیغات انحصاری صدا و سیما صورت گرفته است که هیچ مجوزی از وزارت ارتباطات ندارد.

شرکتی که جابجایی آرای نظرسنجی محبوبترین برنامه صداوسیما را انجام داده مجوز ندارد!

به گزارش خبرگزاری موج، از روز گذشته تعداد زیادی از دارندگان تلفن همراه در حالی پیامک تایید رای به برنامه برنده باش را دریافت کردند که یا اصلا در این رای‌گیری شرکت نکرده بودند و یا رای‌شان برنامه دیگری بوده است. در حالی‌که این‌ واقعیت نداشت. رییس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات به این موضوع واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات چند روزی است واکنش‌هایی نسبت به نظرسنجی پیامکی صدا و سیما مبنی بر تقلب به گوش می‌رسد، شب گذشته وزیر ارتباطات هم اعلام کرد که آرای اعلام شده، واقعی نیستند.

پس از این حواشی، دبیر جشنواره تلویزیونی جام جم مدعی شده است «جابجایی آرای نظرسنجی محبوب‌ترین برنامه صداوسیما را شرکتی که از وزارت ارتباطات مجوز دارد، انجام داده است.

سید جمال هادیان طبائی زواره رییس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات درباره ادعای دبیر جشنواره تلویزیونی جام‌جم این طور پاسخ داد: تغییر آرا در شرکت طرف قرارداد تبلیغات انحصاری صدا و سیما صورت گرفته است که هیچ مجوزی از وزارت ارتباطات ندارد.

وی افزود: دبیر جشنواره تلویزیونی جام جم مدعی شده است جابجایی آرای نظرسنجی محبوبترین برنامه صداوسیما را شرکتی که از وزارت ارتباطات مجوز دارد، انجام داده است.

وی توضیح داد: اظهارات جدید ایشان را ندیده‌ام اما به فرض صحت،عرض می‌کنم ایشان صبح روز گذشته نیز اظهارنظر بررسی نشده و شتاب‌زده‌ای داشته‌اند، ادعای ایشان در این مورد هم مردود است.

هادیان تصریح کرد: تغییر آرا در شرکت طرف قرارداد انحصاری تبلیغات صداوسیما صورت پذیرفته که هیچ مجوزی از وزارت ارتباطات نیز ندارد و توصیه می‌کنیم منتظر گزارش تکمیلی بمانند و سپس اظها نظر کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی