English

جلد دوم سه گانه فیلیپ پولمن منتشر شد

جلد دوم مجموعه کتاب غبار به نویسندگی فیلیپ پولمن منتشر شد و توانست نظرات مثبت زیادی را به سمت خود جلب کند.

جلد دوم سه گانه فیلیپ پولمن منتشر شد

به گزارش خبرگزاری موج، در جلد اول این مجموعه کتاب، نویسنده، شخصیت لایرا را به عنوان یک کودک معرفی کرده‌ است. جلد دوم این کتاب داستان ۲۰ سال بعد را روایت می‌کند. در این سه‌گانه زندگی «لایرا بلاکوا» قهرمان مجموعه رمان پیشین «پولمن» در کودکی و ۲۰ سال پس از پایان ماجراهای «نیروی اهریمنی‌اش» روایت می‌شود.

 در جلد دوم مجموعه کتاب غبار ، «لایرا»‌ دیگر یک دختربچه نیست. او این‌بار یک دانش‌آموز است که در جست‌وجوی شهری که گفته می‌شود توسط اهریمن تسخیر شده از اروپا به آسیا سفر می‌کند.

این نویسنده می‌گوید: جلد دوم این سه‌گانه دنباله‌ای است از داستان زندگی «لایرا» و از تاثیرات جست‌وجویی که در جلد دوم انجام می‌دهد و ترس از غبار سخن می‌گوید. من این موضوع را که چگونه وقایع عظیم در لحظه‌ای تغییر می‌کنند و چطور انتقام می‌تواند به قدری پرورش یابد که از دسترس خارج شود جذاب یافتم.

جلد دوم این سه‌گانه سوم اکتبر منتشر خواهد شد. ناشران این اثر درباره آن می‌گویند: این کتاب توصیف بی‌نظیری از انسان بودن و رشد کردن و معنا دادن به جهان پیرامون است که توسط یکی از برترین نویسندگان بریتانیایی نوشته شده است.

در سال ۲۰۱۸ فیلیپ پولمن  برای موفقیت قابل ملاحظه در امر نویسندگی رمان به عنوان نویسنده سال انتخاب شد. او همچنین جایزه بهترین کتاب صوتی سال را برای زیبای وحشی  با روایت مایکل شین  به خود اختصاص داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی