English

جشنواره ققنوس به پایان راه رسید

با برگزاری مراسم اختتامیه، جشنواره فرهنگی هنری ققنوس به پایان راه رسید.

جشنواره ققنوس به پایان راه رسید

به گزارش خبرگزاری موج، در آستانه برگزاری دومین کنگره شهدای استان کرمان آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری دانشجویی ققنوس امشب با حضور سرهنگ کاظمی معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله و سرهنگ مسلمی معاون فرهنگی سپاه ثارالله استان کرمان در محل تالار حافظ دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار شد.

سرهنگ ناصر بهروز مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان و دبیر جشنواره ققنوس در این آیین اظهار داشت: خوشحال هستم‌ که این جشنواره در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود و همزمان با برگزاری دومین کنگره بزرگداشت 6 هزار و 500 شهید استان کرمان شده است.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان با بیان اینکه جشنواره ققنوس در راستای کنگره 6 هزار و 500 شهید استان کرمان برگزار می‌شود گفت:  از تمامی دست‌اندرکاران و کسانی که برای برگزاری این همایش تلاش کردند، تشکر می‌کنم.

وی با تاکید بر اینکه بسیج ‌دانشجویی همواره به مقوله هنر توجه دارد افزود: این توجه در راستای منویات مقام معظم رهبری بوده و همان طور که رهبری فرمودند جمهوری اسلامی ‌اگر ‌حرفی برای گفتن دارد باید در قالب هنر متعد و اسلامی به دنیا بیان کند و هنر اسلامی گامی به سوی کمال بشریت است.

بهروز با اشاره به تاثیر هنر اسلامی در فرد و جامعه گفت: هنر اسلامی در مرحله اول در هنرمند و در گام دوم مخاطب را تحت تاثیر قرار می‌دهد‌ و داوری این جشنواره بر اساس هنر اسلامی بوده است‌.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه