English

جشنواره مردمی فیلم عمار با زائران مناطق عملیاتی جنوب همراه می‌شود

سینماسنگر جشنواره عمار، میزبان زائران راهیان نور می‌شود.

جشنواره مردمی فیلم عمار با زائران مناطق عملیاتی جنوب همراه می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، جشنواره مردمی فیلم عمار ، همچون سال‌های گذشته، در قالب سینماسنگر در یادمان شهدای هویزه ، با زائران مناطق عملیاتی جنوب همراه می‌شود و با آثار برگزیده خود، از تاریخ 12 اسفند تا 6 فروردین، پذیرای مخاطبان خواهد بود.

عموم خواهران و برادران اکران‌کننده‌ و فعال فرهنگی، در صورت تمایل به حضور در سینماسنگر به‌عنوان خادم، می‌توانند اطلاعات زیر را تکمیل و با ارسال به آی‌دی @eyvan_admin  ثبت‌نام کنند. 

نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره تماس، دوره زمانی مورد نظر برحسب اولویت، استان و شهرستان محل فعالیت، مدت آشنایی با جشنواره عمار ، تاریخ اولین و آخرین اکران خود در جشنواره عمار (در صورت وجود)، مهارت‌های فردی مانند خبرنگاری، عکاسی و...، شرحی از فعالیت‌های فرهنگی در استان و شهر خود، فیلم‌های مشاهده‌کرده از جشنواره عمار و برنامه پیشنهادی برای اجرا در سینماسنگر.

مهلت ثبت‌نام تا 2 اسفندماه سال جاری است و دوره‌های حضور خادم‌ها به سه بازه 12 تا 21 اسفند، 21 تا 27 اسفند و 27 اسفند تا 6 فروردین تقسیم می‌شود. ضمن اینکه مدت حضور خادمان فقط در یک دوره مشخص‌شده امکان‌پذیر است و امکان حضور متأهلی نیز وجود دارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه