English

با اعلام تاریخ پیش فروش بلیت ها؛

جدول اجراهای سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر منتشر شد

بر اساس جدول اعلام شده گروه‌های موسیقی به تفکیک سبک در هشت سالن تهران روی صحنه خواهند رفت و پیش فروش بلیت ها از فردا 4 بهمن ماه آغاز خواهد شد.

جدول اجراهای سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر منتشر شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی جشنواره، در این دوره در مجموع، هنرمندان حوزه موسیقی ۸۵ اجرا در سی و چهارمین جشنواره موسیقی خواهند داشت.

جزییات اجراهای سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در حالی اعلام شد  که گروه‌های موسیقی با تفکیک سبک در هشت سالن تهران روی صحنه خواهند رفت.  

تالار وحدت ، تالار رودکی ، فرهنگسرای نیاوران و برج میلاد در دو نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ میزبان هنرمندان موسیقی خواهند بود. ضمن اینکه برج آزادی ، ایوان شمس و سالن سوره حوزه هنری نیز دیگر سالن‌های جشنواره امسال هستند که در یک نوبت، در ساعت ۱۹، هنرمندان و علاقمندان به موسیقی را میزبانی می‌کنند.

هم چنین بلیت فروشی تمامی ‌اجراهای جشنواره موسیقی از ساعت ۱۲  روز پنجشنبه  ۴ بهمن آغاز می‌شود و علاقمندان می‌توانند از طریق دو سامانه ایران کنسرت و ۳۶۷۰ بلیت‌های مورد نظر خود را تهیه کنند.

امسال در مجموع، هنرمندان حوزه موسیقی ۸۵ اجرا در سی و چهارمین جشنواره موسیقی خواهند داشت. همچنین ۲۰ فیلم مستند حوزه موسیقی در خانه سینما به نمایش در می‌آید. از دیگر برنامه‌های امسال جشنواره موسیقی فجر، برگزاری نشست‌های تخصصی چهل سالگی انقلاب است که از طریق رادیو گفتگو از ساعت ۲۰ تا ۲۱ پخش خواهد شد. اخبار تکمیلی درباره برنامه این نشست‌ها به زودی اعلام می‌شود.

جشنواره موسیقی فجر از ۲۴ بهمن آغاز شده و تا ۲۹ بهمن ادامه دارد. مراسم اختتامیه جشنواره نیز روز ۳۰ بهمن در تالار وحدت برگزار می‌شود.

برای مشاهده جدول سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر اینجا را کلیک کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه