English

فراخوان قسمت بازار جشنواره جهانی فیلم فجر

فراخوان شرکت در بخش نمایش‌های بازار سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر اعلام شد.

فراخوان قسمت بازار جشنواره جهانی فیلم فجر

به گزارش خبرگزاری موج، جشنواره جهانی فیلم فجر در ادامه تجربه برپایی بخش نمایش‌های بازار ، در دوره سی و هفتم نیز خدمات این بخش را به مخاطبان ارایه می‌دهد و متقاضیان تا 10 اسفند سال 97 مهلت دارند برای حضور در این بخش ثبت نام کنند. این بخش برای معرفی تولیدات یک‌ساله سینمای ایران به مهمانان، خریداران، مدیران جشنواره های جهانی و نمایندگان شرکت‌های پخش بین‌المللی حاضر در این رویداد راه اندازی شده و امکان نمایش  فیلم‌ها روی پرده بزرگ را فراهم می‌کند. 

متقاضیان نمایش فیلم‌ها در بخش «نمایش‌های بازار» سی‌وهفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر تا 10 اسفند 1397 مهلت دارند با رجوع به بخش نمایش های بازار در سایت www.fajriff.com/fa نسبت به ثبت اثر خود اقدام کنند.

سال گذشته بیش از 700 مهمان جهانی از این بخش استقبال کردند و 41 فیلم بلند ایرانی در کنار 19 فیلم کوتاه از فیلمسازان کشورمان به نمایش در آمد.

فیلم‌های ایرانی که می توانند در سالن سینمایی بازار جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش گذاشته شوند،می‌بایست دارای شرایط زیر باشند:

  1. فیلم‌های ایرانی تولیدشده در سال 1397 که یا متقاضی نمایش فیلم در نمایش‌های ویژه بازار فیلم هستند.
  2. تهیه‌کننده یا کارگردانِ فیلم ایرانی باشد.
  3. فیلم می‌بایست از اداره کل ارزشیابی و نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز نمایش گرفته باشد.
  4. نسخه نمایش فیلم‌ها می‌بایست دارای زیرنویس صحیح انگلیسی باشد و برگزارکننده بازار قادر به تقبل هیچ هزینه‌ای برای آماده‌سازی نسخه نمایشی با زیرنویس انگلیسی نخواهد بود.
  5. فرمت فیلم‌هایی که برای نمایش پذیرفته خواهد شد، DCP است.

دبیرخانه جشنواره به صاحبان آثار پیشنهاد می کند به همراه اثر یک عنوان تیزر ارایه کنند و در صورتی که تیزر ارایه‌شده مورد تایید برگزارکنندگان جشنواره باشد، قابل استفاده و عرضه خواهد بود. در صورت آماده نبودن تیزر تبلیغاتی فیلم، ارسال 3 دقیقه از فیلم الزامی است. همچنین اطلاعات فیلم شامل خلاصه داستان به زبان فارسی و انگلیسی، متن کامل زیرنویس انگلیسی فیلم به همراه فرم ثبت‌نام، عکس کارگردان، عکس صحنه و پشت صحنه، پوستر فیلم و... باید به همراه نسخه اصلی فیلم ارسال شود.

سی و هفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر از تاریخ ۲۹ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه