English

لحظه گرگ و میش جایگزین بانوی عمارت می شود + تیزر

با پایان پخش سریال بانوی عمارت به زودی با پایان پخش سریال بانوی عمارت به روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

لحظه گرگ و میش جایگزین بانوی عمارت می شود + تیزر

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مشاور رسانه ای پروژه؛ این سریال در 50 قسمت آماده نمایش شده و به زودی با پایان پخش سریال بانوی عمارت به روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

با تکمیل مراحل فنی،  پخش سریال تلویزیونی لحظه گرگ و میش به کارگردانی و تهیه کنندگی همایون اسعدیان و با صدای محمد معتمدی از 22 دی ماه آغاز خواهد شد.

ترانه اولین تیزر سریال لحظه گرگ  و میش با صدای محمد معتمدی از آلبوم موسیقی حالا که می‌روی و با شعری از محمدمهدی سیار است که این آلبوم تازه‌ترین کار محمد معتمدی است.

مجموعه تلویزیونی لحظه گرگ و میش روایت فراز و فرود زندگی خانواده‌های اصیل در طول سه دهه با محوریت زندگی تنها دختر این خانواده است؛ روایتی که از دهه ۶۰ آغاز گشته، حوادث مختلفی از قبیل جنگ، تحولات اجتماعی و اقتصادی را پشت سر گذاشته و در زمان معاصر پایان می‌پذیرد.

فاطمه گودرزی، فرید سجادی حسینی، شهره سلطانی، علیرضا کمالی نژاد، المیرا دهقانی، حسام محمودی فرید، کریم قربانی، سیامک احصایی، وحید آقاپور، ناصر سجادی حسینی، لیلا بلوکات، پانیذ برزعلی، نیما نادری، مدیا ذاکری، پاشا رستمی، رها خدایاری، مهرنوش مسعودیان، اروین گالستیان، آیدا نامجو و مهدی ملاک از جمله بازیگرانی هستند که در این مجموعه به ایفای نقش می‌پردازند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی