English

با دستور علی عسکری؛

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کیش برکنار شد/صدور دستور برای تحویل عوامل پخش فیلم سانسور نشده از صدا و سیما

با دستور علی عسکری در پی نمایش صحنه های مستهجن یک فیلم سینمای از شبکه کیش، مدیرکل صداوسیمای مرکز کیش برکنار شده و عوامل این اتفاق تحت پیگرد قرار گرفتند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کیش برکنار شد/صدور دستور برای تحویل عوامل پخش فیلم سانسور نشده از صدا و سیما

به گزارش خبرنگار تلویزیون خبرگزاری موج، پس از آنکه در یکی از شب‌های گذشته یک فیلمی سینمایی بدون سانسور و حذف صحنه های غیر اخلاقی آن بر روی آنتن شبکه کیش رفت موجی از اعتراض‌ها در فضای مجازی و حقیقی از سوی شهروندان جزیره کیش و سایر نقاط ایران به راه افتاد؛ نجابت، مدیرکل صدا و سیمای مرکز کیش با صدور بیانیه ای،  از عموم شهروندان و مردم شریف و ولایی ایران اسلامی و به ویژه جزیره کیش عذرخواهی کرد.

وی در این بیانیه تاکید کرد:  با تاکید بر اینکه در نظارت‌های اولیه، تمامی تصاویر نامناسب مشخص و قرار بر حذف آن بوده است، افزود: متأسفانه به دلیل اهمال مدیران و ناظران برنامه، این تصاویر پخش شده است.

علیرضا نجابت در ادامه افزود: متأسفانه به‌دلیل اهمال، کوتاهی و البته عملی ناخواسته از سوی برخی از کارکنان این مرکز، تصاویری نامناسب در بخش کوتاهی از یک فیلم سینمایی پخش شد که در این خصوص بررسی‌ها انجام شده، عوامل دخیل در این اتفاق ناخواسته، به ترتیب از پست‌های سازمانی خود برکنار و توبیخ شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه به دلیل پخش این تصاویر نامناسب از سیمای آن مرکز که منجر به جریحه‌دار شدن احساسات عمومی شده است، بار دیگر با عذرخواهی بابت پخش این تصاویر تاکید کرد: مدیران و کارکنان ولایت‌مدار، ساعی و پرتلاش مرکز کیش همچون گذشته با رویکرد مردم‌مداری، با تولید و پخش برنامه‌های مخاطب‌محور، می‌کوشند رضایت همشهریان و گردشگران جزیره را فراهم کند.

اما این خاتمه کار نبود و با گسترش دامنه اعتراضات و انتقادات دقایقی پیش روابط عمومی رسانه ملی از برکناری مدیرکل صداوسیمای مرکز کیش به دستور ریاست سازمان خبر داد. 

در متن این خبر آمده است که در پی اهمال و بی توجهی در نظارت به پخش یک فیلم سینمایی خارجی در مرکز کیش که منجر به انتشار تصاویر ضد فرهنگی در آن جزیره شد با دستور علی عسکری رییس رسانه ملی، مدیرکل صدا وسیمای مرکز کیش برکنار شد.

بر اساس این گزارش،  رییس سازمان صدا وسیما در نامه ای به معاون امور استانها بر بررسی دقیق این اتفاق در مرکز صیانت و حفاظت سازمان صدا وسیما تاکید کرده است.

 علی عسکری درادامه این دستور با اشاره به لزوم شناسایی و کشف عوامل این اتفاق در سریع ترین زمان خطاب به معاون امور استان ها، افزود: لازم است با همکاری مرکز صیانت و حفاظت سازمان موضوع بررسی و نسبت به کشف عوامل و دلایل آن و برخورد جدی با متخلفان و معرفی آنها به مراجع قانونی اقدام کنید.

بیشتر بخوانید:

پخش فیلم سانسور نشده از صدا و سیمای کیش شایعه یا واقعیت؟

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی