English

پیکر احمد رضا دالوند در قطعه هنرمندان آرام می گیرد/مراسم تشییع از خانه هنرمندان ایران

مراسم تشییع پیکر احمدرضا دالوند صبح روز سه‌شنبه (۲۰ آذر ماه) ساعت ۱۰ صبح در باغ هنر خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

پیکر احمد رضا دالوند در قطعه هنرمندان آرام می گیرد/مراسم تشییع از خانه هنرمندان ایران

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری موج، پیکر احمدرضا دالوند صبح روز سه‌شنبه (۲۰ آذر ماه) ساعت ۱۰ صبح در باغ هنرخانه هنرمندان ایران تشییع و در قطعه هنرمندان به خاک سپرده خواهد شد . 

هادی مظفری طی اعلام خبر فوق و عرض تسلیت به جامعه تجسمی کشور گفت :احمد رضا دالوند برگ زرینی در فرهنگ و هنر ایران است . وی سابقه طولانی در حوزه تصویر گری ،طراحی گرافیک و نقد هنری دارد . ما در حال  انجام امور اداری برای به خاک سپاری وی در قطعه هنرمندان هستیم . 

او اضافه کرد : امروز دالوند در بین ما نیست و همه ما که از بیماری و شرایط او غمگین و نگران بودیم حالا عزادار جای خالی او هستیم. جسم او را درون خاک فرو نهاد و روحش به جاودانگی پر کشید . احمدرضا دالوند، هنرمند، پژوهشگر، منتقد و طراح گرافیک که از نسل هنرمندان دغدغه‌مند بود از میان ما رفت. او چراغ نقد هنری را پس از انقلاب روشن نگه داشت. در گذشت او را به خانواده محترم اش، دوستانش و جامعه هنری کشور تسلیت عرض نموده و برای او روحی آرام در بارگاه قدس الهی آرزومندم .

این گزارش حاکی است، روابط عمومی پنجمین جشنواره هنر مقاومت و بنیاد فرهنگی روایت فتح هم با انتشار پیامی درگذشت این هنرمند را تسلیت گفت:

متن این پیام بدین شرح است:

هوالباقی

کسی کو نکونام میرد همی/زمرگش تاسف خورد عالمی

در نهایت اندوه و تأسف، درگذشت ناباورانه استاد مسلم عرصه هنرهای تجسمی کشور، استاد فقید احمدرضا دالوند، جامعه فرهیخته هنری ایران را سوگوار کرد.

حضور حرفه ای و ثمربخش این استاد برجسته در مجامع بین المللی و داخلی همواره بر وزانت و اعتبار آن رویداد هنری می افزود.

طراحی صدها لوگو، پوستر، طرح های بصری و گرافیکی، نام واره نشریات مختلف و صفحات گوناگون نشریات و جراید کشور و چندین طرح پژوهشی از ثمرات و نتایج حضور حرفه ای وی در عرصه گرافیک کشور بود.

جشنواره هنر مقاومت میزبان آخرین حضور حرفه ای این عزیز سفرکرده بود و حضور وی در سمت دبیری بخش علمی پژوهشی جشنواره همواره افتخار و اعتباری برای هنر مقاومت ایران اسلامی به شمار خواهد رفت.

انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح همراه با جامعه هنرمندان تجسمی ایران سوگوار و عزادار عروج این هنرمند نام آور می باشد و ضمن تسلیت به خانواده محترم این فقید سعید و آرزوی صبر جمیل، علو درجات ایشان را از درگاه حضرت باری تعالی جل جلاله مسئلت می نماید.

 

شایان ذکر است که احمدرضا دالوند بامداد دوشنبه ـ ۱۹ آذر ماه ـ بعد از تحمل دوره‌ای بیماری درگذشت و مراسم تشییع پیکرش فردا برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه