English

۸۰ درصد از فیلمبرداری فصل سوم سریال ستایش به پایان رسید

حدود۸۰ در صد از تصویربرداری فصل سوم سریال ستایش به کارگردانی سعید سلطانی به پایان رسید.

80 درصد از فیلمبرداری فصل سوم سریال ستایش به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری موج، فصل سوم سریال ستایش به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب حدود۸۰ در صد تصویربرداری پیش رفته و تدوین آن نیز همزمان در حال انجام است. عوامل تولید این مجموعه به شمال کشور سفر می‌کنند تا سکانس‌های مربوط به این بخش از سریال نیز فیلمبرداری شود.

شروع داستان ستایش، سال‌های ابتدایی دهه ۶۰ است و ادامه آن به سال‌های اخیر می‌رسد. فیلمنامه سری سوم این مجموعه در ۳۰ قسمت نوشته شده که نگارش آن بر عهده سعید مطلبی است.

گفتنی است؛ فصل سوم ستایش با دو فصل قبلی آن متفاوت و دارای ساختاری جدید است. این فصل از مجموعه افزون بر روایت داستان شخصیت‌های فصل اول و دوم به بازگویی روابط میان آن‌ها می‌پردازد.

فصل سوم سریال ستای3

فصل سوم ستایش مجموعه‌ای است که مطابق با زمانه خود پیش رفته و در عین حال برای خانواده ارزش و اهمیت قائل است. فصل ۱ و ۲ «ستایش» در سال‌های ۹۰ و ۹۲ از شبکه سه سیما پخش شد و فصل سوم آخرین فصل سریال است.

داریوش ارجمند، نرگس محمدی، مهدی سلوکی، فرهاد جم، مهدی میامی، فریبا نادری، بهزاد خداویسی، محمدرضا داوودنژاد، مریم خدارحمی، مهتاج نجومی و شهرام پوراسد از جمله بازیگران این مجموعه هستند. تصویربرداری «ستایش ۳» به کارگردانی سعید سلطانی، نویسندگی سعید مطلبی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب از دهم فروردین ماه در تهران آغاز شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه