English

اعلام موجودیت کرد؛

انجمن اسلامی دانشجویان آزاداندیش دانشگاه علامه طباطبایی

انجمن اسلامی دانشجویان آزاداندیش دانشگاه علامه طباطبائی(ره) اعلام موجودیت کرد.

انجمن اسلامی دانشجویان آزاداندیش دانشگاه علامه طباطبایی

به گزارش خبرگزاری موج، انجمن اسلامی دانشجویان آزاداندیش دانشگاه علامه طباطبائی (ره) با انتشار بیانیه‌ای به‌صورت رسمی اعلام موجودیت کرد. در قسمتی از بیانیه اعلام موجودیت این تشکل دانشجویی آمده است: حتی شاید دو سال تلاش برای ایجاد تشکلی با خواستگاه دانشجویی کم باشد. پس بگذارید بدون توجه به روزهای سخت و سیاه گذشته با امید و سرمستی آغاز به کار انجمن اسلامی دانشجویان آزاداندیش را اعلام کنیم. شاید هفت سال پیش کمتر کسی فکر می‌کرد، صدایی متفاوت باز جایگاهی در دانشگاه علامه پیدا کند.

اما هرگاه نا‌امیدی بر قلب کسی رخنه کرده، امید در دل ده‌ها نفر خانه گزیده و با قدرت و صلابتی به عمر تاریخ آزادی‌خواهی، عدالت‌طلبی نغمه خوش تغییر سر داده است. این تشکل دانشجویی در بیانیه خود ادامه داده است: انجمن اسلامی دانشجویان آزاداندیش به عنوان تشکل سیاسی و اجتماعی و فرهنگی، سعی دارد با استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی با تاکید بر سنت گفت‌و‌گو، تساهل و تسامح و آزادی اندیشه را در عرصه فعالیت خود، بگشاید. سعی دارد که با نگاهی نقادانه به گذشته، آن را چراغ راه خود قرار دهد نه آن‌که به مانند ابن‌الوقت‌ها، به نفی گذشتهٔ ۷۰ ساله خویش بپردازد.

در قسمت پایانی این بیانیه تاکید شده است: این انجمن معتقد است این راه جز با تکیه بر دانشجویان و دوری از لابی‌های قدرت و مبتنی بودن تصمیمات بر دموکراسی و آرای عمومی تحقق پیدا نمی‌کند. در این مسیر، اعضای هیات موسس خود را مدیون تمامی گذشتگانی می‌داند که این مسیر را پیموده‌اند و شاید بتوان عضویت حدود ۱۰۰۰ نفر در این انجمن را برهانی برای تایید این راه از طرف دانشجویان برشمرد. به راستی خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد، جز آن‌که آنان خود تغییری در حال خود داده باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی