English

انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس دهکده هاپوخان را برای قشر کودک تولید می کند

نمایش عروسکی دهکده هاپوخان توسط انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و به کارگردانی حسین عالم بخش برای قشر کودک از اوایل آذر ماه همزمان با هفته بسیج در فرهنگستان گلستان آغاز به کار می کند.

انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس دهکده هاپوخان را برای قشر کودک تولید می کند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، جواد تمدنی مدیر روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس گفت: با توجه به تصمیمات شورای سیاست گذاری انجمن و طبق نظر مساعد محسن سلیمانی مدیر عامل انجمن به منظور ورود به عرصه تئاتر کودک و نوجوان و القای مفاهیم مناسب و ارزشی متناسب با این قشر، مقدمات تولید نمایش دهکده هاپوخان در انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس را فراهم کردیم که از اول آذر ماه و همزمان با آغاز هفته بسیج اجرای این نمایش با مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در فرهنگسرای گلستان آغاز می شود.

تمدنی افزود: اجرای این اثر نمایشی توسط گروه فرهنگی هنری حواریون بر اساس متنی از مرحوم ناصر فروغ و بازنویسی حسین عالم بخش صورت گرفته است و با حضور هنرمندان برجسته تئاتر عروسکی تولید خواهد شد که مرحله ساخت عروسک های حیوانات به پایان رسیده و گروه در حال تمرینات نهایی برای اجرای این اثر هستند.

مدیر روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در پایان اضافه کرد: ورود به حوزه کودک و نوجوان با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری جهت آشنایی کودکان و نوجوانان با مبانی و مفاهیم ارزشی و اخلاقی از سنین پایین به صورت جدی در دستور کار انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس قرار دارد و قصد داریم تا برپایه فرهنگ غنی ایرانی اسلامی و براساس درون مایه های فرهنگی ملی در جهت تولید نمایش ویژه این قشر اقدام کنیم.

محمدرضا بهروز مجری برنامه رنگین کمان به عنوان بازیگر و محمد رحمانی، مرجان نامورآراد، رها یزدانی، روشنک حاجی زاده، راحله قبادی، علی جعفری، جواد میدانی، مسعود جلالی راد، سعید موسوی راضی، سجاد فسنقری به عنوان عروسک گردان و صداپیشه در این اثر به ایفای نقش می پردازند.

فرهنگسرای گلستان در محله نارمک میدان هلال احمر خیابان گلستان جنب پارک فدک واقع شده و اجرای ویژه مدارس در سانس صبحگاهی و اجرای عموم این نمایش نیز ویژه خانواده ها و والدین همراه بچه ها از ساعت ۱۹ پیش بینی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه