English

در گفت و گو با خبرگزاری موج عنوان شد؛

انتظامی از انتخابات نماینده مدیران مسئول انصراف نمی‌دهد

حسین انتظامی به رغم انتصابش به عنوان جایگزین محمد مهدی حیدریان در سازمان سینمایی، اعلام کرد که تصمیمی برای انصراف از انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات ندارد.

انتظامی از انتخابات نماینده مدیران مسئول انصراف نمی‌دهد

حسین انتظامی دستیار ارشد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرپرست جدید سازمان سینمایی که چند روز پیش نامزدی‌اش در هفدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول را اعلام شده بود، ساعتی پس از اعلام خبر سمت جدیدش در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پاسخ به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری موج اعلام کرد که از حضور در این انتخابات انصراف نخواهد داد.

شایان ذکر است که حسین انتظامی پیش از این شش دوره نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات بوده و آخرین بار در شانزدهمین دوره این انتخابات که در مهرماه 1395 برگزار شد، در حالی که معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود، با کسب حدود 72 درصدآرا رای دهندگان یعنی 1126 رای به عنوان نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات انتخاب شد و در حال حاضر هم از شانس بالایی برای انتخاب مجدد در این جایگاه بر خوردار است.

وی که از مدیران خوش نام فرهنگی است، پس از آنکه قانون منع به کارگیری بازنشستگان مانع از ادامه همکاری محمد مهدی حیدریان در سمت معاون وزیر و رییس سازمان سینمایی شد، در ساعات پایانی 26 آبان ماه در حکمی از سوی سید عباس صالحی به سمت سرپرست سازمان سینمایی منصوب شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی