English

امشب در شب‌های هنر صورت می گیرد؛

بررسی ذائقه موسیقی و فرهنگ شنیداری مردم در رسانه

رضا مهدوی با حضور شاهین فرهت و محسن الهامیان در شبکه چهار سیما به بررسی فرهنگ شنیداری و ذائقه موسیقایی مردم در رسانه می‌پردازند.

بررسی ذائقه موسیقی و فرهنگ شنیداری مردم در رسانه

به گزارش خبرگزاری موج، شب موسیقی برنامه شبانگاهی شب‌های هنر امشب، یکشنبه 13 آبان به فرهنگ شنیداری و ذائقه موسیقایی می‌پردازد. در این برنامه رضا مهدوی (مجری- کارشناس) میزبان شاهین فرهت و محسن الهامیان می‌شود.

از جمله مباحثی که فرهت و الهامیان به آن پاسخ می‌دهند عبارت است از؛ فرهنگ شنیداری هر ملت تحت تأثیر چه عواملی است؟ آیا تولیدات موسیقایی پاسخگوی ذائقه شنیداری مردم هستند؟ روند انتشار آلبوم‌ها و مجوزها، میزان نقش رسانه ملی در فرهنگ موسیقایی و شنیداری،  استانداردها و شاخص‌های کیفیت آثار هنری در عرصه موسیقی و.... 

علاوه بر صحبت‌ها و نظرات این دو مهمان، مخاطبان نظر حمیدرضا دیبازر (استاد دانشگاه، آهنگساز و محقق موسیقی) و فرید حامدی (طراح پوستر و طراح جلد  حدود 300 آلبوم موسیقی و مشاور فرهنگی سازمان ملل در سال 2012)  را در خصوص موضوع برنامه می‌شنوند.

پخش قطعه دماوند و قطعه گلدوزی با آهنگسازی محسن الهامیان به خوانندگی پرواز همای به عنوان آیتم ناشنیده هفته، قطعه دونوازی سه‌تار مرحوم ذوالفنون و تنبک مرتضی اعیان و آیتم چهل سالگی از دیگر بخش‌های برنامه شب موسیقی است.

شب‌های هنر از شنبه تا چهارشنبه ساعت 23 ، هر شب با یک تیم تهیه و اجرا به سراغ تئاتر، موسیقی، شعر، کتاب و سینما می‌رود و از شبکه چهار سیما پخش می‌شود. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه