English

ادامه تصویربرداری مرگ خاموش در تهران

مجموعه تلویزیونی مرگ خاموش به کارگردانی احمد معظمی و نویسندگی علی دلگشایی از چند روز آینده فیلمبرداری آن در تهران ادامه پیدا می‌کند.

ادامه تصویربرداری مرگ خاموش در تهران

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از سیمافیلم، مجموعه تلویزیونی مرگ خاموش به کارگردانی احمد معظمی درباره روند تصویربرداری گفت: ما در حال حاضر در انبار متروکه‌ای در استان البرز فیلمبرداری می کنیم که از اواخر شهریورماه نازنین فراهانی در نقش یک قاچاقچی بین‌المللی مواد مخدر جلوی دوربین رفته و از هفته آینده هم حسین سحرخیز به مجموعه بازیگران افزوده می‌شود که برای ادامه تصویربرداری به پارک‌های تهران می‌آییم.

وی با بیان اینکه تا سه ماه آینده تصویربرداری فاز اول ادامه دارد، اظهار کرد: همزمان با تصویربرداری، کار تدوین نیز توسط سیامک مهمان‌دوست آغاز شده است.

به گفته معظمی، شبکه پخش کننده این مجموعه تلویزیونی هنوز مشخص نیست.

 پروژه صدقسمتی مرگ خاموش که دارای سه فصل متمادی است به جنبه بین‌المللی و مافیایی مواد مخدر می‌پردازد و هدف کلی آن، کاهش آسیب‌های اجتماعی و کارکرد رسانه در پیشگیری از معضل اعتیاد است.

«مرگ خاموش» به سفارش مرکز سیما فیلم و به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری تولید می‌شود.

 سعید راد، حمید عطایی، جلال فاطمی، فرهاد قائمیان، ستاره اسکندری، پریوش نظریه، نازنین فراهانی، علیرضا جلالی تبار، علیرام نورایی، رضا مولایی، سامیه لک، ‌رویا میرعلمی، پرویز فلاحی پور، حمید شریف‌زاده و حسین سحرخیز از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی