English

طی یک نامه سرگشاده انجام شد:

در خواست خانه تئاتر از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت صیانت از مجوزهای صادره

هیات مدیره خانه تئاتر با توجه به اتفاقات اخیر در حوزه تئاتر، نامه‌ای را خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به رشته تحریر درآورد.

در خواست خانه تئاتر از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت صیانت از مجوزهای صادره

به گزارش خبرگزاری موج، هیات مدیره خانه تئاتر با توجه به اتفاقات اخیر در حوزه تئاتر، نامه‌ای را خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به رشته تحریر درآورد. 

به گزارش روابط عمومی خانه تئاتر، متن نامه به شرح زیر است:

" بسمه تعالی

 

جناب آقای دکتر عباس صالحی

وزیر محترم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

 

 با توجه به اتفاقات ناگواری که به سیاق گذشته در حیطه هنر تئاتر رخ داده، توجه آن وزیر محترم را به نکات مطروحه‌ی زیر جلب می‌کنیم:

- کلیه نمایش‌های به صحنه رفته با مجوز مرکز هنرهای نمایشی اجازه اجرا می‌یابند. پس صیانت از مجوز‌های صادرشده با آن وزارت خانه است.

- در جهت خواسته‌ تاریخی امنیت شغلی و روانی هنرمندان، مسئولیت‌پذیری جای خود را با مصلحت اندیشی شورای نظارت و ارزشیابی برای سخت گیری، ممیزی و یا حذف آثار عوض نکند.

- برخورد دور از شان با هنرمندان تئاتر را موضوعی ساده و شخصی تلقی نکنید. این امر ارتباط مستقیم با وظایف عرفی، مدنی و قانونی آن وزارتخانه داشته و شایسته است نسبت به آن حساس باشیم.

حمایت و مسئولیت پذیری حضرتعالی در دفاع از هنرمندان قابل ستایش بوده و خانه تئاتر ضمن حمایت معنوی و مادی از حقوق هنرمندان، حسن توجه آن وزیر محترم را در آینده نیز خواستار است.

 

هیات مدیره خانه تئاتر"

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه