English

در گفت و گو با موج عنوان شد؛

توقف نمایش هزارپا از فردا/در مورد نمایش مجدد فیلم های پر فروش کمدی بعدا تصمیم گیری می شود

فرجی گفت: با مصوبه شورا و براساس آیین‌نامه اکران و نمایش؛ فیلم‌های کمدی در تهران و شهرستان، به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری ماه محرم از فردا۲۰ شهریور متوقف می‌شود. این در حالی است که بلیت سینماها به مناسبت روز ملی سینما در روز چهارشنبه ۲۱ شهریور نیم بها است.

توقف نمایش هزارپا از فردا/در مورد نمایش مجدد فیلم های پر فروش کمدی بعدا تصمیم گیری می شود

غلامرضا فرجی در گفت و گو با خبرنگار سینمایی موج، ضمن اشاره به مصوبه شورای اکران گفت: بر اساس تصمیم اتخاذ شده با توجه به فرارسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و لزوم احترام و پاسداشت این ایام، نمایش فیلم‌های کمدی در تهران و شهرستان از فردا سه‌شنبه (۲۰ شهریور) متوقف می‌شود.

سخنگوی کارگروه اکران تاکید کرد: با توجه به اینکه اکران فیلم های پرفروشی همچون هزارپا با توجه به فرارسیدن ماه های محرم و صفر، با توقفی اجباری مواجه می شوند قطعا در مورد ادامه نمایششان پس از این ایام و احتمال فروششان جلسه ای تشکیل خواهد شدو مورد بررسی قرار می گیرند تا تصمیم جدیدی در مورد آنها گرفته شود.

وی در ادامه درباره مابقی مصوبات جلسه امروز دوشنبه (19 شهریور)  شورای اکران و نمایش گفت: از روز ۴ مهر ماه اکران فیلم‌های مغزهای کوچک زنگ زده به کارگردانی هومن سیدی در گروه آزادی، جاده قدیم به کارگردانی منیژه حکمت در گروه استقلال، سوفی و دیوانه به کارگردانی مهدی کرمپور در گروه کوروش و هشتگ در گروه زندگی اکران می‌شوند.

وی افزود:همچنین بلیت سینماها روز چهارشنبه (۲۱ شهریور) به مناسبت روز ملی سینما نیم بها است.

فرجی در مورد تصمیم دیگر این شورا گفت: قرارداد اکران فیلم آهوی پیشونی سفید ۲ به کارگردانی سیدجواد هاشمی هم در گروه زندگی بعد از پایان فیلم هشتگ ثبت شد.

شایان ذکر است فیلم هایی همچون هزارپا ساخته ابولحسن داوودی، کاتیوشا به کارگردانی علی عطشانی، دم سرخ ها اثر آرش معیریان، من دیوانه نیستم کاری از علیرضا امینی و دلم می خواد آخرین اثر بهمن فرمان آرا، از جمله آثار کمدی در حال حاضر سینما شناخته می شوند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه