English

نمایش فیل در تاریکی تا ۲۶ شهریور روی صحنه می ماند

با موافقت اداره کل هنرهای نمایشی اجرای فیل در تاریکی تا ۲۶ شهریور ادامه یافت.

نمایش فیل در تاریکی تا 26 شهریور روی صحنه می ماند

به گزارش خبرگزاری موج، نمایش فیل در تاریکی که پیش از این قرار بود ۱۶ شهریور به اجرای خود خاتمه دهد با موافقت شورای نظارت و ارزشیابی اداره کل هنرهای نمایشی تا ۲۶ شهریور روی صحنه می ماند.

مهرداد مصطفوی کارگردان نمایش در یادداشت کوتاهی خطاب به مخاطبان این اثر تاکید کرد که تصمیم به ادامه اجرای فیل در تاریکی ادامه روند طبیعی اجراهای گروه بوده و حق طبیعی تیم اجرایی این اثر محسوب می شود.

وی در این یادداشت با سپاس از توجه علاقه مندان و مخاطبان به نمایش فیل در تاریکی نوشته است: ما تمدید نشدیم به حق طبیعیمان رسیدیم. این یک تمدید نیست. این ادامه روند طبیعی اجرای ماست. فیل در تاریکی تا ۲۶ شهریور در تماشاخانه پالیز به اجرای خود ادامه می دهد. تصمیم به روی صحنه بردن هر اثری جنونی می طلبد که تو، دشنه سختی بر عضلات منقبض این روزهایت فرو کنی و فارغ از همه تلخ کامی های این روزهای مان هر چند لحظه ای فرو روی در لاک به اصطلاح آرتیستی خود و بگویی به درک که نمی گذارید زندگی کنیم ... ما با خودمان خوشیم و همین ما را بس.

فیل در تاریکی سومین تجربه کارگردانی مهرداد مصطفوی است که پیش از این نمایش های باغ وحش شیشه ای و خروج اضطراری را روی صحنه برده بود. فیل در تاریکی رمانی است از قاسم هاشمی‌نژاد که در سال ۱۳۵۸ توسط انتشارات زمان به چاپ رسید. این اثر از مهم‌ترین آثار در ادبیات پلیسی ایرانی محسوب می‌شود.

این نمایش همه روزه تا پایان ۲۶ شهریور ساعت ۱۹ به مدت ۷۰ دقیقه در تماشاخانه پالیز روی صحنه می رود.

عواملی که در تولید نمایش فیل در تاریکی مشارکت داشتند، عبارتند از نویسنده: محمد زارعی، تهیه کننده: مهرنوش حسن پور، بازیگران به ترتیب ورود به صحنه: ابراهیم عزیزی، آیدین بهاری، آوا شریفی، پرهام یداللهی، امیر جنانی، پویا پورامین، طراح گرافیک و ساخت تیزر: محمد صادق زرجویان، طراح صحنه: امید اکبری، طراح نور: علی کوزه گر، طراح لباس: نسرین خرمی، مشاور کارگردان و برنامه ریز: محمد براری، گروه کارگردانی: کامیار دریاکناری، افشین رهگذر، سمانه کاوندی، دستیار صحنه: شیرین طیبی.

تماشاخانه پالیز در خیابان کریمخان، خیابان عضدی جنوبی (آبان)، خیابان سپند، پلاک ۶۹ قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی