English

تهیه کننده برنامه سرسرا:

سبک زندگی اسلامی ایرانی هزینه های زندگی را کاهش می دهد

طراح و تهیه کننده برنامه تلویزیونی سرسرا گفت: پیش از شروع تولید برنامه یک سال تحقیق می کردیم تا خودمان به روشنی معنای سبک زندگی و ابعاد و پیچیدگی های آنرا دریابیم. سبک زندگی مجموعه گسترده ای از حالات، تفکرات و رفتار هر فرد یا جامعه است که از بدو بیداری، ما را درگیر خود می کند و سبکی که برای زندگی برمی گزینیم، منشا بروز رفتارهای ماست.

سبک زندگی اسلامی ایرانی هزینه های زندگی را کاهش می دهد

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، امیر مسعود نراقی پور با بیان این مطلب تاکید کرد: آنچه در میان مردم از سبک زندگی اسلامی ایرانی جا افتاده، صرفا نوع پوشش و حجاب است اما شاید مردم ندانند که جای غذا خوردن نیز جزیی از سبک زندگی ماست. اگر همه ی ما بر اساس آموزه های دین مبین اسلام در خصوص نحوه تغذیه رفتار کنیم، مبتلا به بسیاری از بیماری ها نخواهیم شد.

این طراح و تهیه کننده برنامه های تلویزیونی افزود: نکات بسیار مفیدی در روایات ها و آموزه های دینی ما برای آداب پیش از غذا و پس از غذا وجود دارد که اصلا سخت یا دست و پا گیر نیست، صرفا باید به آن عادت کنیم تا راحت تر زندگی کنیم و از بیماری ها دور شویم.

تهیه کننده برنامه تلویزیونی سرسرا با بیان اینکه با رعایت دقیق آموزه های سبک زندگی اسلامی ایرانی حتی می توان به کاهش هزینه های زندگی نیز اندیشید، بیان داشت: اگر ما تغذیه صحیح، به موقع و با برنامه داشته باشیم، طبیعتا هزینه های درمانی کمتری را به خانواده تحمیل می کنیم و با پرهیز از ریخت و پاش ها نیز صرفه جویی های خاصی خواهیم داشت.

وی در ادامه اظهار داشت: شاید باور پذیری این نکته سخت باشد اما رعایت شئون سبک زندگی اسلامی ایرانی به ایجاد آرامش در جامعه و کاهش تنش ها نیز می انجامد. توصیه های فراوانی در حُسن خلق و رعایت حقوق دیگران در سبک زندگی و چگونگی برخورد با خانواده و افراد اجتماع در دین اسلام وجود دارد که با رعایت آن نکات رفتارهای پُر تنش در جامعه مشاهده نخواهد شد.

نراقی پور درباره برنامه سرسرا بیان داشت: مهم ترین مؤلفه برنامه سرسرا زبان خوش و صمیمانه آن است و سعی کردیم مخاطب مان احساس کند یک میهمان آشنا و صمیمی در خانه اش هستیم و چند دقیقه ای در روز می خواهیم با او تبادل فکر و نظر کنیم.

برنامه نمایشی سرسرا کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما شامل قسمت های نمایشی، سرود، گفتگو، گزارش و زنگ انشاست که به کارگردانی حمید طالقانی و به تهیه کنندگی امیرمسعود نراقی پور در ۵۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای تولید شده است.

ایمان صفا، مینا نوروزی فرد، مجید شهریاری، ژاله درستکار، سعید سالمی و... هنرمندان بخش های نمایشی این برنامه ترکیبی هستند. زهره وکیلی و فاطمه رضاپور اجرای این برنامه را برعهده دارند.

برنامه ترکیبی «سرسرا» از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 11صبح از شبکه پنج سیما پخش می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه