English

مدیر شبکه آموزش بر ترویج و انتقال گفتمان انقلاب اسلامی به نسل جوان تاکید کرد

در مراسم تکریم و معارفه مدیر شبکه آموزش بر ترویج و انتقال گفتمان انقلاب اسلامی به نسل جوان تاکید شد.

مدیر شبکه آموزش بر ترویج و انتقال گفتمان انقلاب اسلامی به نسل جوان تاکید کرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی معاونت سیما؛ در ابتدای این مراسم،  رضا پورحسین قائم مقام معاون سیمای رسانه ملی ضمن قدردانی از تلاش های چندین ساله ساری مدیر سابق شبکه آموزش، وی را فردی مخلص، فرهیخته، آشنا با رسانه و مسائل فرهنگی و اجتماعی برشمرد و برای وی آرزوی توفیق کرد.

 پورحسین در ادامه با اشاره به ویژگی های شخصیتی و حرفه ای احمدی افزادی افزود: سوابق گذشته وی در مدیریت های شبکه های شما و پنج تهران و شبکه جوان و مراکز گلستان، البرز و اصفهان این نوید را می دهد که شبکه آموزش در ادامه فعالیتش نیز مسیر تعالی را طی خواهد کرد و بنده نیز به نوبه خود برای ایشان در مسئولیت جدید آرزوی توفیق دارم.

همچنین در این مراسم،  ساری ضمن ارائه گزارشی موفقیت های شبکه آموزش سیما را مدیون تلاش تمامی همکاران خود عنوان و تصریح کرد: این شبکه با مدیریت احمدی افزادی که فردی مومن و اندیشمند است، روزهای خوبی را شاهد خواهد بود.

احمدی افزادی نیز در این مراسم، حضورش در دهه ولایت را به فال نیک گرفت و با قدردانی از اعتماد معاون سیما به وی افزود: حضور در شبکه آموزش تجربه ای ارزشمند است و نظم و انضباط شبکه، توانمندی ها و توفیقات آن که حاصل مدیریت قبلی است باید ادامه یابد و تقویت شود.

مدیر جدید شبکه آموزش انتقال و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی به نسل جدید، توجه به افزایش مهارت های عمومی و ارتقاء سطح آموزش اجتماعی برای رسیدن به رشد و توسعه متوازن در چارچوب منشور رسانه، تاکیدات ریاست سازمان و منویات رهبر معظم انقلاب را از وظایف اصلی شبکه دانست و تصریح کرد: شبکه آموزش ظرفیت بی نظیری برای کشور است که باید از آن در انتقال تجربیات و دستاوردهای نسل گذشته به خصوص دوران انقلاب و دفاع مقدس کمال استفاده را نمود.

احمدی افزادی تصریح کرد امروز باید فرهنگ بسیجی را در میدان های علمی، آموزشی و تخصصی گسترش دهیم و شبکه آموزش به عنوان شبکه اصلی و محوری این میدان وظیفه ای اساسی را بر عهده دارد.

مدیر شبکه آموزش با اشاره به نقش محوری جوانان در همه عرصه های انقلاب اسلامی به ویژه دوران دفاع مقدس و نهضت علمی نرم افزاری کشور خواستار ارایه تجربیات جوانان نسل انقلاب و دفاع مقدس به جوانان مستعد امروز شد.

وی با اشاره به مجاهدت های شهدای مدافع حرم در دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب اسلامی، جوشش این جوانان شهید در عرصه دفاع از مکتب اهل بیت را ناشی از انتقال درست مفاهیم انقلاب به ایشان دانست.

در پایان این مراسم احمدی افزادی حکم مدیریت شبکه آموزش را از دستان قائم مقام معاون سیما تحویل گرفت و همچنین از خدمات چند ساله حسین ساری مدیر سابق این شبکه قدردانی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی