English

تشبیهی که به واقعیت پیوست؛

عزت الله انتظامی در کنار خسرو شکیبایی به خاک سپرده شد

پس از فوت عزت الله انتظامی، در شبکه های اجتماعی تصویری از عزت الله انتظامی در کنار خسرو شکیبایی منتشر شد که به نوعی به واقعیت پیوست و عزت‌الله انتظامی در کنار خسرو شکیبایی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) آرام گرفت.

عزت الله انتظامی در کنار خسرو شکیبایی به خاک سپرده شد

به گزارش خبرنگار سینمایی موج، پس از فوت عزت الله انتظامی، کاربران شبکه های اجتماعی تصویری از عزت الله انتظامی در مقابل خسرو شکیبایی که در واقع مربوط به صحنه ای از فیلم حکم با کارگردانی مسعود کیمیایی بود و در آن با آغوش باز به سوی هم می شتافتند، را برای انتشار پیامشان و ابراز غم از دست دادن دو بزرگ سینمای ایران به کار گرفتند. امروز این عکس به نوعی به واقعیت تبدیل شد و در نهایت پیکر عزت سینمای ایران در کنار خسرو شکیبایی آرام گرفت.

پس از بدرقه پیکر عزت الله انتظامی از  تالار وحدت، پیکر این هنرمند با همراهی خانواده،بستگان،هنرمندان و دوستدارانش در قطعه هنرمندان و در کنار مرحوم خسرو شکیبایی، علی معلم، داوود رشیدی و حبیب الله کاسه ساز در قطعه هنرمندان (۸۸)  به خاک سپرده شد.

این گزارش حاکی است پیش از دفن پیکر مرحوم عزت الله انتظامی، ذکر توسلی توسط ذاکر اهل‌بیت قرائت شد و مراسم با ازدحام جمعیت از نظم خارج شد. کثرت جمعیت باعث شد که دفن پیکر این هنرمند با سختی هایی روبرو شود.

مراسم ختم عزت‌الله انتظامی در روز سه شنبه ۳۰ مرداد ماه ساعت ۱۴ الی ۱۶:۳۰ در مسجد جامع شهرک غرب برگزار می‌شود و مراسم یابود دیگری هم در روز شنبه (۳ شهریور ماه) در مسجد اعلام شده از ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ برگزار خواهد شد.

رضا رویگری،ابوالحسن داودی، هوشنگ گلمکانی ،مهدی فقیه و... ازجمله سینماگران حاضر در بهشت زهرا بودند.

عزت‌الله انتظامی ۲۶ مرداد ماه در سن ۹۴ سالگی از دنیا رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه