English

دوازدهمین دوره‌ جشنواره سینما حقیقت از ۱۸ آذر برگزار می شود

دوازدهمین دوره‌ جشنواره بین‌ المللی سینما حقیقت از 18 آذر در تهران برگزار می شود.

دوازدهمین دوره‌ جشنواره سینما حقیقت از 18 آذر برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج، طبق اعلام مدیر روابط عمومی جشنواره بین‌ المللی سینما حقیقت، دوازدهمین دوره‌ این رویداد بین‌المللی سینمای مستند ایران، از ۱۸ تا ۲۵ آذرماه ۱۳۹۷ با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، در شهر تهران برگزار خواهد شد.

شهنام صفاجو افزود: فراخوان شرکت در این دوره از جشنواره بین‌المللی «سینما حقیقت» که شامل مقررات عمومی، بخش‌های تفکیک‌شده‌ جشنواره، جوایز، گاه‌شمار، فرم شرکت و چگونگی ثبت‌نام روی وب‌سایت جشنواره می‌شود، پس از پایان ماه رمضان و در تیرماه ۹۷ اعلام خواهد شد.

وی تاکید کرد: نهمین دوره‌یجایزه شهید آوینی که بخش ویژه‌ این جشنواره بوده و مختص نمایش فیلم‌های مستند با موضوع انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت در منطقه است نیز در همین مقطع زمانی برگزار خواهد شد.

بازنمایی تاریخ و فرهنگ جامعه‌ ایرانی- اسلامی، صیانت از هویت ملی مبتنی بر انگاره‌های دینی و ایرانی، تقویت سینمای مستند خلاق ایران، بیان نسبت سینمای مستند با واقعیت‌های اجتماعی، آشنایی فیلمسازان کشور با تحولات نوین سینمای مستند جهان، و توجه به اهمیت اقتصاد سینمای مستند با تاکید بر رفع موانع تولید، توزیع و نمایش این آثار در عرصه‌های داخلی و خارجی، از اصول و اهداف برپایی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی