English

اکران فیلم سینمایی پایان رویاها جشنواره فیلم زلین چک

فیلم سینمایی پایان رویاها ساخته محمد علی طالبی در بخش چشم‌انداز جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان زلین به نمایش در می‌آید.

اکران فیلم سینمایی پایان رویاها جشنواره فیلم زلین چک

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فیلم سینمایی پایان رویاها ساخته محمد علی طالبی در بخش چشم‌انداز پنجاه و هشتمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان زلین به نمایش در می‌آید.

این فیلم که از تولیدات بلند سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است، نهمین حضور خارجی خود را در سالن شماره ۴ سینما گلدن اپل شهر زلین جمهوری چک تجربه می‌کند.

این جشنواره از بخش‌های مختلف رقابتی و غیررقابتی شامل بخش‌های مسابقه بین‌المللی، فیلم‌های بلند کودکان، فیلم‌های بلند نوجوانان، فیلم کوتاه انیمیشن کودکان، اولین فیلم بلند اروپایی، دانشجویی و نیز بخش‌های غیررقابتی چشم‌انداز، روزهای سینمای اروپا، فیلم‌ها و تولیدات تلویزیونی کشور چک، فیلم‌های مستند و ستارگان جوان تشکیل شده است.

این جشنواره عضو فعال انجمن فیلم کودکان اروپایی است که از سال ۲۰۱۰ توانسته است هر ساله با نمایش ۳۰۰ فیلم از سراسر دنیا پذیرای ۹۵ هزار کودک و بزرگسال باشد. از ویژگی‌های این رویداد می‌توان به نمایش همزمان فیلم‌ها در دیگر شهرهای کشور چک به جز زلین اشاره کرد.

هدف از برگزاری این جشنواره ارایه سینمای جهان برای کودکان و نوجوانان در جمهوری چک است به طوری که آنان را برای تولید فیلم به رقابت با هم سالان خود ترغیب می‌کند.

جشنواره فیلم زلین از ۲۵ می تا ۲ ژوئن ۲۰۱۸ برابر با از ۴ تا ۱۲ خرداد در شهر زلین جمهوری چک برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی