English

قائم مقام سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران:

حدود ۶۱ هزار طلبه و دانشجو برای دریافت بن خرید کتاب ثبت نام کردند

قائم مقام سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران گفت: تا صبح روز یکشنبه تعداد 60 هزار و 914 متقاضی دریافت بن کتاب دانشجویی و طلاب در سامانه ثبت‌نام انجام داده‌اند.

حدود 61 هزار طلبه و دانشجو برای دریافت بن خرید کتاب ثبت نام کردند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از ستاد خبری و رسانه‌ای سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، امیر مسعود شهرام‌ نیا؛ قائم مقام سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران درباره تعداد متقاضیان دریافت بن کتاب دانشجویی و طلاب گفت: تا صبح روز یکشنبه (2 اردیبهشت ماه) تعداد 60 هزار و 914 متقاضی در سامانه ثبت‌نام انجام داده‌اند.

وی افزود: با توجه به اینکه امسال ثبت‌نام‌ها از سه طریق قابل انجام است، تعداد 16 هزار و 18 نفر از طریق کارت ملی هوشمند، یک هزار و 906 نفر از طریق فناوری NFC و 42 هزار و 990 نفر نیز متقاضی بن کارت فیزیکی بوده‌‌اند.

قائم مقام سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران تصریح کرد: ثبت نام ساعت 24 امروز به پایان می‌رسد و امیدواریم که متقاضیان کار ثبت‌نام خود را به ساعات آخر موکول نکنند.

بر اساس این گزارش، بن خرید کتاب دانشجویی و طلاب به مبلغ یک میلیون ریال است که 60 درصد آن از سوی دانشجو و 40 درصد آن نیز از سوی معاونت امور فرهنگی تامین می‌شود.

گفتنی است؛ سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» از تاریخ 12 تا 22 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه