English

توضیح محمدعلی باشه آهنگر درباره یک اشتباه در نشست «سرو زیر آب»

هنگامی که از ادیان الهی اسم می‌بردم، نام فرقه‌ای نامربوط و گمراه هم به سهو بر زبانم آمد/سوءتفاهم نشود، لغزش کلام بود

محمدعلی باشه آهنگر کارگردان فیلم «سرو زیر آب» درباره اشتباه کلامی که در نشست خبری این فیلم پیش آمده بود، توضیحاتی را ارایه داد.

هنگامی که از ادیان الهی اسم می‌بردم، نام فرقه‌ای نامربوط و گمراه هم به سهو بر زبانم آمد/سوءتفاهم نشود، لغزش کلام بود

به گزارش خبرگزاری موج، محمدعلی باشه آهنگر کارگردان فیلم «سرو زیر آب» درباره برخی مسایل مطرح شده در نشست خبری فیلمش در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر توضیحاتی را ارایه داد.

در متن توضیح باشه آهنگر آمده است: «بنام خداوند بخشنده‌ مهربان

در گفت‌گوی رسانه‌ای فیلم «سرو زیر آب» در پردیس سینمایی ملت، در پاسخ به پرسشی درباره‌ روند نگارش و پژوهش فیلمنامه به آمار شهدای گرانقدر کشورم اشاره کردم. برای من، نکته‌ حیرت‌آور آنجاست که در آمارهای رسمی و غیررسمی از تعداد شهدا، همه‌ ادیان الهی کشور سهیم بوده‌اند. از این حقیقت به خود می‌بالم که در کشوری زندگی می‌کنم که همه‌ ادیان و قومیت های مختلف در همه‌ زمان ها، خاصه در وقت بحران هایی همچون جنگ، پاسدار ارزش های نظام و مرزهای کشور هستند.

بعنوان یک سرباز، همیشه تلاش داشته‌ام تا این جانفشانی ها را برای مردم کشورم به تصویر بکشم. در گفت‌وگوی رسانه‌ای، در هنگامی که از این ادیان الهی اسم می‌بردم، نام فرقه‌ای نامربوط و گمراه هم به سهو بر زبانم آمد. پس از اتمام گفت‌وگو، دوستانم این سهو را یادآور شدند که ممکن است موجب سوءتفاهم شود و من متوجه شدم که باید آن را اصلاح کنم. سوءتفاهمی در کار نیست، کارنامه‌ من روشن است. لغزش کلام بود و کسی از بدخواهان نمی‌تواند از آن سوءاستفاده کند.

محمدعلی باشه آهنگر»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه