English

نمایش توارد به مدت سه شب تمدید شد

نمایش توارد به کارگردانی علی نورانی تا 26 دی تمدید شد.

نمایش توارد به مدت سه شب تمدید شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی، نمایش توارد به کارگردانی علی نورانی که در تالار مولوى روى صحنه رفته بود به مدت سه شب دیگر تمدید شد و تا روز سه شنبه ۲۶ دی ادامه خواهد داشت. همچنین ساعت اجرای این نمایش به ساعت ۱۷ تغییر خواهد کرد.

در این نمایش که از آثار معرفی شده جشنواره بیستم تئاتر دانشگاهی است فاطیما بهارمست، صالح علوی زاده و جاناتان فلمن به ایفای نقش می پردازند.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به سارا حدادی تهیه کننده، پگاه زارعیان مدیر تولید، پگاه سعیدی دستیار کارگردان و برنامه ریز، علی نورانی طراح صحنه، امید اکبری مشاور صحنه، آناهیتا طیبی طراح لباس، مریم برادران طراح گرافیک، رامین اکبری طراح نور، احسان بیگلری مشاور تصویر، آیدا چرخگری اجرای تکنیک ویدیو، فاطمه حسنوند عکاس، امیر قالیچی تبلیغات مجازی، سارا حدادی مشاور رسانه ای و روابط عمومی، امیر حسین زواره ای تصویربردار و ساخت تیزر، فرشید آزادی مدیر صحنه، پوریا نورانی دستیار صحنه و فخرالدین سعادت زاده ساخت دکور اشاره کرد.

تعداد محدودی از بلیت های این نمایش برای دانشجویان همه مراکز آموزش عالی در گیشه مرکز تئاتر مولوی با ۶۰ درصد تخفیف به فروش می رسد.

علاقه مندان برای دیدن این نمایش که همه روزه به جز شنبه ها ساعت ۱۷ به صحنه می رود، می توانند به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران به آدرس خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، جنب باشگاه دانشجویان، مرکز تئاتر مولوی مراجعه کنند.

نمایش توارد

در خلاصه این اثر چنین آمده است: توارد داستان انطباق جهان های مجزای زوجی است که علی رغم کیلومترها فاصله از هم به واسطه تکنولوژی به امکان یک زندگی مشترک دست پیدا کرده اند، امکانی که مرزهای واقعیت و خیال را برای آنها لحظه به لحظه رقیق و رقیق تر می‌کند…

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه