English

از ۱۲ بهمن ماه؛

نمایش در انتظار آدولف مجددا به صحنه می رود

نمایش در انتظار آدولف به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی از ۱۲ بهمن ماه مجددا به صحنه خواهد رفت.

نمایش در انتظار آدولف مجددا به صحنه می رود

به گزارش خبرگزاری موج، نمایش در انتظار آدولف پس از اجرا در تماشاخانه ایرانشهر برای بار دوم در سالن تئاتر مستقل تهران روی صحنه می رود.

نویسندگان این نمایش ماتیو دلاپرته و الکساندر دلاپاتلیر هستند و مترجم، دراماتورژ و کارگردان آن علیرضا کوشک جلالی است.

در نمایش «در انتظار آدولف»، بازیگرانی چون اشکان خطیبی، آناهیتا درگاهی، حسین امیدی، آوا شریفی و رضا مولایی ایفای نقش می کنند.

در خلاصه این نمایش چنین آمده است: در یک مهمانی دوستان عزیزتر از جان، بیان یک شوخی بی‌مزه باعث می‌شود تا قبرها شکافته شوند و ارواح خبیثه شروع به‌ رژه رفتن کنند. در طی بحث‌ها ماسک‌های تفاهم و دوستی بی‌رحمانه بر زمین می‌ریزند. موقعیت‌های ابزورد و گروتسک، همراه با آتشفشانی از دیالوگ‌های گزنده و بی‌نظیر که یادآور سنت کمدی‌های انتقادی/ اجتماعی فرانسه ازجمله مولیر و به خصوص یاسمینا رضا است با ضرب‌آهنگ نفس‌گیری نمایش را به جلو می‌برند و ما را به هزارلای افکار شیطانی روشنفکران نئاندرتال نزدیک می‌کند. فرانسویان در ژانر طنز گزنده اجتماعی در جایگاه ویژه‌ای قرار دارند.

در دوره اول اجرای «در انتظار آدولف» ۶۸۰۰ نفر از این نمایش دیدن کردند. دور جدید اجرای این اثر هم از روز ۱۲ بهمن ماه آغاز می شود و هر شب ساعت ۲۱ در سالن تئاتر مستقل تهران روی صحنه می رود.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از طراح‌ صحنه و دکور: امیرحسین دوانی، طراح لباس: آناهیتا درگاهی، مدیر طراحی گرافیک و تبلیغات: سهیل دانش اشراقی، طراح صدا: روزبه خورزنی، دستیار کارگردان و منشی صحنه: شکوفه داوودی، طراح گرافیک: حامد حکیمی، عکاس: مصطفی پیرهادی، مدیر روابط عمومی: سارا فرجی، بازاریابی: کافه تئاتر مستقل تهران، دستیار تهیه و مدیر صحنه: مهرداد تقوی، دستیار صحنه: مهسا اسلامی، سجاد طاهری، دستیار تولید: سجاد بشکار، دستیاران طراح صحنه: میثم سلیمانی، نگین سلیمانی، محمد غضنفری، سوزان عظیمی، ساخت دکور: امیرحسین بابائیان، احمد بابائیان، محمد حسن درباغی، هوراد بابائیان، ساخت سردیس: میلاد صالحی و خدمات: محمد حق گو.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی