English

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور:

جشنواره مد و لباس فجر بر انطباق با نظام‌های ارزشی تاکید دارد

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور گفت: انطباق اهداف هفتمین جشنواره مد و لباس فجر با نظام‌های ارزشی جمهوری اسلامی ایران از مهمترین نکات حائز اهمیت در مسیر برپایی هر چه بهتر جشنواره است.

جشنواره مد و لباس فجر بر انطباق با نظام‌های ارزشی تاکید دارد

به گزارش خبرگزاری موج، چهارمین نشست شورای سیاست‌ گذاری هفتمین جشنواره مد و لباس فجر، 21 آذرماه 96 و با حضور حمید قبادی، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و دبیران و نمایندگان کارگروه‌های مختلف این دوره از جشنواره برگزار شد.

در این جلسه، موضوعاتی همچون بررسی و ضرورت توجه بیشتر به اهداف جشنواره مانند انطباق با نظام‌های ارزشی، ایجاد بهره وری اجتماعی، ایجاد بهره وری اقتصادی، حمایت از تولید ملی، برندسازی، تقویت بنیه های ارتباطی، ایجاد بسترهای تعاملی و زمینه ارتقا، به روزآوری برای کسب مزیت های رقابتی، اشاعه فرهنگ مد اسلامی ایرانی، اثر بخشی برای افزایش جایگاه ملی، شناسایی توانمندی ها، زمینه سازی ارتباطات بین المللی و صادرات، ایجاد انگیزه و پویایی، ایجاد همگرایی و افزایش تعامل میان طراحان و تولیدکنندگان، تغییر نگرش و رویکرد فرایندی، میزان اثربخشی برای خروج پله ای از روش های سنتی، میزان تناسب و توع اهداف با رویکرد واقع بینانه و میزان تناسب اهداف و فعالیت های مرتبط با تحقق اهداف مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین دبیران در بخش های مختلف جشنواره به ارائه گزارش عملکرد خود از زمان برپایی نخستین جلسه شورا تا به اکنون پرداختند و در جریان نظرات و پیشنهادات یکدیگر قرار گرفتند.

حمید قبادی، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در این جلسه با اشاره به اینکه انطباق اهداف هفتمین جشنواره مد و لباس فجر با نظام‌های ارزشی جمهوری اسلامی ایران از مهمترین نکات حائز اهمیت در مسیر برپایی هر چه بهتر جشنواره است اظهار داشت: خوشبختانه و بنا بر دیدارهای انجام شده با شخص وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین معاون ایشان در امور هنری، نگاه حمایتی به این حوزه وجود دارد.

وی گفت: اهداف و جزئیات برپایی این رویداد در بخش‌های مختلف مطرح شده و لازم است دبیران و متولیان برگزاری جشنواره در تمامی حوزه ها با تمام تلاش به رفع نقاط ضعف جشنواره قبل و همچنین تقویت نقاط مثبت مبادرت ورزیده و و عزم خود را برای اشاعه هر چه بیشتر فرهنگ اسلامی ایرانی و اثربخشی برای افزایش جایگاه ملی این عرصه در تمامی سطوح جزم کنند.

قبادی همچنین به تصویب سند سیاست‌های مد و پوشاک در وزارت صنعت، معدن و تجارت و ابلاغ بخشنامه اجرایی آن به کارگروه‌های استانی اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی