English

کنایه عادل فردوسی پور برای افزایش عوارض خروج از کشور

برنامه 90 موضوع افزایش عوارض خروج از کشور را دستمایه‌ طنز قرار داد.

کنایه عادل فردوسی پور برای افزایش عوارض خروج از کشور

به گزارش خبرگزاری موج، عادل فردوسی‌پور در برنامه شامگاه گذشته «90»، در ابتدای آیتمی که در واکنش به افزایش عوارض خروج از کشور تولید و پخش شد، به کنایه‌ گفت: با توجه به تعرفه جدید عوارض خروج از کشور، اکثر مربیان خارجی تصمیم گرفتند برای همیشه ایرانی باقی بمانند و جایی نروند.

در این آیتم طنز که دوشنبه (۲۰ آذر ماه) به روی آنتن رفت، برخی از مربیان خارجی شاغل در ایران با پوشش لباس‌های سنتی ایرانی نشان داده شدند؛ ضمن اینکه برای موسیقی پس زمینه تصاویر هم از ترانه «وطنم» با صدای سالار عقیلی استفاده شد.

فردوسی‌پور در این گزارش همچنین مطرح کرد که در تعطیلات نیم فصل شایعاتی درباره خداحافظی برخی مربیان ناکام خارجی شنیده می‌شد اما گفته می‌شود با توجه به تعرفه جدید عوارض خروج از کشور اکثر مربیان خارجی تصمیم گرفتند برای همیشه ایرانی باقی بمانند و جایی نروند.

صبح امروز هم برنامه «حالا خورشید» با اجرای رضا رشیدپور، برای لحظاتی به موضوع افزایش عوارض خروج از کشور پرداخت.

دولت در لایحه بودجه سال ۹۷ که روز یکشنبه (۱۹ آذر) به مجلس تقدیم کرد، افزایش سه برابری عوارض خروج از کشور را پیشنهاد داد. بر این اساس هر نفر در سفر نخست ۲۲۰ هزار تومان باید عوارض خروج پرداخت کند، این مبلغ در سفر دوم حدود ۵۰ درصد افزایش می‌یابد (۳۳۰ هزار تومان) و برای سفرهای سوم و بیشتر با ۱۰۰ درصد افزایش، به ۴۴۰ هزار تومان می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه