English

مجموعه ۵ جلدی ترانه‌های نیایش چاپ شد

مجموعه ۵ جلدی ترانه‌های نیایش سروده مصطفی رحماندوست به تازگی توسط نشر افق منتشر و راهی بازار نشر شده است.

مجموعه 5 جلدی ترانه‌های نیایش چاپ شد

به گزارش خبرگزاری موج، مجموعه ۵ جلدی ترانه‌های نیایش سروده مصطفی رحماندوست به همراه تصویرگری نیلوفر میرمحمدی به تازگی توسط نشر افق منتشر و راهی بازار نشر شده است. این مجموعه، ۵ عنوان از کتاب‌های فندق را شامل می شود که توسط این ناشر برای کودکان چاپ می شوند.

کتاب‌های «ترانه‌های نیایش» پیش تر توسط این ناشر ۲ بار در قطع خشتی تجدید چاپ شده اند و حالا با قطع جدید دایره ای منتشر می شوند. رحماندوست در شعرهای کتاب‌های این مجموعه با زبان کودکانه با خداوند صحبت کرده و او را نیایش می کند. تصویرسازی‌های مجموعه هم در جهت همراهی شعرها و با همان حال و هوا هستند. مخاطبان اصلی این کتاب‌ها کودکان گروه سنی الف و ب هستند.

اولین کتاب این مجموعه، «به آسمون کی برف و بارون داده؟ شکل‌های خندون داده؟» نام دارد. این کتاب ۱۱ شعر کودکانه را با نام‌های «خنده مادربزرگ»، «قلک من»، «بَه بَه بَه، چه دستی؟»، «پارک ما جای نازیه»، «هفت سین»، «آرزوی زنبور»، «مورچه ای که عزیزه»، «عینک»، «غصه درخت»، «ببروپلنگ ابری» و «شیر خوشمزه» در بر می گیرد.

کتاب دوم مجموعه، با عنوان «کاری بکن جنگ نباشه این همه بنگ بنگ نباشه» چاپ شده است. «گربه و درخت تشنه»، «صلح چقدر قشنگه»، «خدای خوشگل من»، «تولد»، «وای چه غذایی! خوشمزه»، «چه خوشگلن ستاره‌ها»، «دعای تحویل سال»، «سیب خوشبو»، «پنیر و نان تازه»، «برف می باره»، «شاخه و برگ و میوه» هم شعرهایی هستند که در این کتاب چاپ شده اند.

«خدای من، خداجون! پس کی می آد باباجون؟» سومین کتاب مجموعه ترانه‌های نیایش است که مانند دیگر کتاب‌های این مجموعه ۱۱ ترانه کودکانه را شامل می شود که عناوین شان به این ترتیب است: «عروسک من بخند»، «دلِ مامان تنگ شده»، «قهقهه دوچرخه»، «توپ قشنگم»، «بازی و درس و تخته»، «گل خوشبو»، «جیک جیک تون قشنگه»، «خونه خنده»، «این جوری بهتر می شه»، «مادرِ بهار» و «فرشته خوب خدا».

«عروسی»، «دید و بازدید»، «جمعه تعطیله»، «دلم برات تنگ شده»، «جیک و جیک و جیک»، «گربه من کجا رفت؟»، «ببوسش و نازش کن»، «چشم، چشم، دو ابرو»، «عاشق خنده‌هاتم»، «باغ کوچک» و «چشم نخوری ایشالا» هم عنوان شعرهایی هستند که در کتاب چهارم مجموعه با نام «هزارهزارهزار مو، یه پیشونی، دو ابرو» چاپ شده اند.

آخرین کتاب هم «به گُل کی عطر و بو داده؟ این همه رنگ و رو داده؟» نام دارد. «من شبو دوست دارم خدا»، «هزارهزار ستاره»، «قل قل چشمه و رود»، «خورشید گرم و زیبا»، «خیلی تماشاییه»، «چشم‌های من قشنگه»، «خواب رنگارنگ»، «شالاپ، شولوپ»، «فرشته باد»، «وای چه شبِ قشنگی!» و «تو کوچه‌ها» هم ترانه‌هایی هستند که در این کتاب چاپ شده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه