English

نمایش خریگوش با بازی جواد عزتی در نوبت اکران قرار گرفت

در پی صدور پروانه نمایش «خریگوش»، دست‌اندرکاران این فیلم اعلام کردند که با انجام برخی اصلاحات این فیلم مجوز گرفته و در نوبت اکران قرار دارد.

نمایش خریگوش با بازی جواد عزتی در نوبت اکران قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری موج، طبق گزارش رسیده، "خرگیوش" اولین ساخته مانی باغبانی به تهیه‌کنندگی حبیب اسماعیلی است و گفته می‌شود که کمدی متفاوتی از این کارگردان جوان سینما است که در آن جواد عزتی،بابک حمیدیان، سیامک انصاری،مینا ساداتی، پانته آ سیروس، همایون ارشادی، امید روحانی، ملیکا شریفی نیا، مانیا علیجانی به ایفای نقش می‌پردازند. 

"خرگیوش" یک فیلم کمدی است که در خلاصه داستان آن آمده: هیچ شبی مثه امشب نیس… 

این فیلم تاکنون در هیچ جشنواره‌ای به نمایش در نیامده است و پس از مدت‌ها با تغییر اعضای پروانه نمایش ارشاد، با انجام برخی اصلاحات مجوز نمایش دریافت کرده است.
عوامل تولید این فیلم عبارتند از:نویسنده و کارگردان: مانی باغبانی، مدیر فیلمبرداری: علی تبریزی، صدابردار: امین میر شکاری، تدوین: حسن ایوبی، موسیقی:دارا دارایی، طراح گریم:عظیم فراین، طراح صحنه و لباس:ملودی اسماعیلی، مدیر تولید:مهدی چراغی، جلوه‌های ویژه:بهنام خاکسار، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: آلاله هاشمی، منشی صحنه:سعیده دلیریان، عکاس:احمد رضا شجاعی، مشاور رسانه‌ای:بیتا موسوی، فضای مجازی:آریان امیرخان، سرمایه‌گذاران:حبیب اسماعیلی، بیژن لاهوتی و تهیه‌کننده:حبیب اسماعیلی.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه