English

همزمان با روز کتاب؛

ویژه برنامه برگ ۲۴ از شبکه ۴ پخش می شود

ویژه برنامه برگ ۲۴ همزمان با روز کتاب و کتابخوانی به تهیه کنندگی محمد رحیمی از شبکه چهار سیما پخش می شود.

ویژه برنامه برگ ۲۴ از شبکه 4 پخش می شود

به گزارش خبرگزاری موج، محمد رحیمی تهیه کننده ویژه برنامه برگ ۲۴ درباره این برنامه که به مناسبت روز کتاب خوانی پخش می شود، گفت: شبکه چهار سیما همزمان با ۲۴ آبان روز کتاب و کتاب خوانی، جشن بزرگی برای اهالی کتاب برگزار می‌کند.

وی افزود: مارال دوستی، شاهین شرافتی، سعید بیابانکی و رشید کاکاوند اجرای این ویژه برنامه ۱۲ ساعته را که از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه تا ساعت ۲۲ از موزه و کتابخانه ملک پخش می شود بر عهده دارند.

رحیمی گفت: برای این ویژه برنامه یک پیش درآمد سه قسمتی در نظر گرفته ایم که از امشب ۲۱ آبان پخش آن آغاز می شود و ما در این سه شب در بخش های ۵ تا ۱۰ دقیقه ای از مخاطبان نظرخواهی می کنیم. مارال دوستی در این سه قسمت بخش های ویژه برنامه را معرفی و از مخاطبان دعوت می کند تا با ارسال پیامک هایی درباره نام کتاب، نویسنده، ناشر و... در میان آثار معاصر (در سده اخیر) اثر برتر را انتخاب کنند و هر فردی که بالاترین امتیاز را در نظرسنجی کسب کند به عنوان شرکت کننده منتخب مردمی در برنامه اصلی حضور یافته و معرفی و تجلیل می شود.

تهیه کننده برنامه «کارنامه» اظهار کرد: ویژه برنامه زنده «برگ ۲۴» از بخش های مختلفی همچون کتاب و کتاب خوانی، کودک و نوجوان، خانواده های کتابی، فضای مجازی کتابی، راویان دفاع مقدس، مروجین کتاب در سه حوزه ترجمه، دین و بین الملل تشکیل شده است که در هر کدام از این قسمت ها از مهمانان مرتبط با موضوع دعوت به عمل می آید.

به گفته وی، دعوت از نویسندگان و بازیگران سینما و تلویزیون فعال در حوزه کتاب از جمله بخش های این جشن کتاب است.

تهیه کننده «برگ ۲۴» بیان کرد: راه اندازی کمپینی برای حمایت از چاپ و ترویج کتاب برای نابینایان از جمله بخش های اصلی برنامه است که با همکاری انجمن نابینایان کشور و خانه کتاب تلاش می کنیم تا در این بخش حمایت های مالی بیشتری از ناشران و نویسندگان فعال در این حوزه صورت پذیرد.

رحیمی در پایان گفت: «برگ ۲۴» کاری از گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیما است و در ساخت این برنامه محمود فاتحی و حسین پورصلعی دو نفر از تهیه کنندگان و کارگردانان همراه ما هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه