English

بازدید قائم مقام رئیس رسانه ملی از رادیو اربعین

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید رمضان موسوی‌ مقدم رئیس رسانه ملی از رادیو اربعین بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین فعالیت‌های این شبکه پرمخاطب رادیویی قرار گرفت.

بازدید قائم مقام رئیس رسانه ملی از رادیو اربعین

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، حجت‌ الاسلام‌ و المسلمین سید رمضان موسوی مقد مقائم‌ مقام رئیس رسانه ملی همراه با جعفری قائم‌مقام معاونت صدا و کوچک‌زاده مدیر رادیو اربعین، از رادیو اربعین بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین فعالیت‌های این شبکه پرمخاطب رادیویی قرار گرفت.

در این بازدید کوچک‌زاده مدیر رادیو اربعین گزارشی از نحوه فعالیت رادیو اربعین و پخش 24 ساعته این شبکه رادیویی برای مخاطبان داخلی و خارجی بیان کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی مقدم نیز در این بازدید که به طور مستقیم از رادیو اربعین پخش می‌شد، با اشاره به بخش‌هایی از وصیت امام حسین(ع) مبنی بر اینکه «من به سمت کربلا نمی‌روم مگر برای اصلاح دین جدم» گفت: بعد از رحلت نبی مکرم اسلام (ص) تا سال 60 هجری و در جریان اتفاقاتی که رخ داد، از اسلام نامی جز در حدی که بیان شود باقی نمانده و محتوای اسلام توسط بنی‌امیه از بین رفته بود و سنت‌های حضرت رسول که بنیان و اساس اسلام محسوب می‌شد از بین رفته بود.

وی افزود: در این مقطع زمانی، نظام اسلامی به یک نظام سلطنتی موروثی تبدیل و اسلام از مسیر اصلی خود منحرف شده بود.

اگر عاشورا نبود معلوم نبود که دین به چه مسیری کشیده می‌شد

قائم‌مقام رئیس رسانه ملی با تأکید بر اینکه اگر عاشورا نبود معلوم نبود که دین به چه مسیری کشیده می‌شد، تصریح کرد: امام حسین(ع) با خون خودشان منشور اسلام حقیقی و ناب را امضا کردند و با عاشورا بسیاری از حقایق اسلام رونمایی شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی مقدم در ادامه به رسالت و وظایف سنگین حضرت زینب(س) بعدازظهر عاشورا اشاره کرد و گفت: از عصر عاشورا پیام‌رسانی حضرت زینب(س) آغاز شد و ایشان فلسفه این قیام تاریخی را تبین و ترویج کردند.

وی ادامه داد: حضرت زینب(س) در هر نقطه‌ای که فرصتی به وجود می‌آمد با سخنرانی‌های قراء و امام سجاد(ع) نیز با خطبه‌های کوبنده چه در مسجد اموی شام و چه در نقاط دیگر، چهره پلید دستگاه بنی‌امیه را آشکار و برای مردم مشخص کردند و واقعیت عاشورا برای مردم تبیین شد.

قائم‌مقام رئیس رسانه ملی با بیان اینکه به‌ واسطه حرکت کاروان کربلا، عاشورا جهانی شد و استمرار پیدا کرد، گفت: مردم نیز در طول تاریخ با پیروی از اهل‌بیت(ع) و علمای دین، به دلیل عشق و ارادت به امام حسین(ع) حرکت اربعین را ادامه دادند و این سنت حسنه را حفظ کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی مقدم با اشاره به اینکه در حال حاضر در مراسم اربعین ارادتمندانی از 90 کشور دنیا حضور پیداکرده و این مراسم بزرگ را احیا می‌کنند، تصریح کرد: راهپیمایی اربعین و حضور 25 میلیونی زائران، در دنیا بی‌نظیر است.

قائم‌مقام رئیس رسانه ملی در بخش دیگری از سخنانش که به‌ صورت زنده از رادیو اربعین پخش می‌شد به شیطنت رسانه‌های غربی برای پوشش ندادن مراسم اربعین اشاره کرد و افزود: امروزه رسانه‌های غربی با سیاست‌گذاری‌های خاص، به‌ راحتی از پوشش مراسم اربعین عبور می‌کنند و برخی از رسانه‌ها نیز به دنبال تحریف این واقعیت عینی و تاریخی که در معرض دید عموم قرار دارد اقدام می‌کنند و مایه تأسف رسانه‌های قرن بیستم است که از کنار این اجتماع عظیم مردمی به‌راحتی می‌گذرند و این در حالی است که رسانه‌های صهیونیستی بر اندام باطل لباس حق می‌پوشانند و با نشر اکاذیب، برای مردم و افکار عمومی برنامه تولید و از کنار این واقعیت مهم عبور می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی مقدم در پایان با بیان اینکه اگر همه دوربین‌ها و همه صداها بکار گرفته شود نمی‌توانند گوشه‌ای از مراسم اربعین را پوشش دهند، گفت: در حال حاضر رسانه ملی در کنار نزدیک به 300 رسانه بین‌المللی، راهپیمایی عظیم اربعین را پوشش می‌دهد و در این‌ بین تلاش می‌کند آنچه واقعیت دارد را به مردم نشان دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه