English

بازدید معاون سیما از استودیو برنامه مخاطب خاص در کربلا

مرتضی میرباقری معاون سیما در بازدید از استودیوی برنامه مخاطب خاص مستقر در کربلا از روند تولید و پخش این برنامه در اربعین حسینی باخبر شد.

بازدید معاون سیما از استودیو برنامه مخاطب خاص در کربلا

به گزارش خبرگزاری موج، مرتضی میرباقری معاون سیمای رسانه ملی در بازدید از استودیو برنامه تلویزیونی «مخاطب خاص» مستقر در کربلای معلی ضمن قدردانی و خسته نباشید به عوامل این برنامه گفت: سیدالشهدا و حضرت عباس (ع) سرمایه بی نظیر و بی بدیل عالم تشیع محسوب می شوند و به هر میزانی این سرمایه هنرمندانه در اختیار مردم قرار بگیرد و در کنار بحث های معرفتی احساس و عواطف نیز به تصویر کشیده شود می تواند بر روح مردم به ویژه جوانان و نوجوانان این مرز و بوم ثاثیرگذار باشد، ما نیز در رسانه ملی باید از این ظرفیت عظیم استفاده کنیم.

میرباقری با تاکید بر لزوم تولید برنامه «مخاطب خاص» اظهار کرد: برنامه تلویزیونی «مخاطب خاص» طی دو سال اخیر عمود و نخ تسبیح برنامه های معرفتی و مذهبی بوده است که از استودیو کربلا پخش می شود که نه تنها تولید آن ضروری است بلکه برنامه های دیگری نیز باید در کنار این برنامه قرار بگیرند و تلاش شود در ساختارهای دیگر نیز این برنامه را ادامه دهیم.

معاون سیما تصریح کرد: مخاطب خاص باید از ظرفیتش به دلیل ارتباط زنده از نزدیک ترین نقطه به حرم سیدالشهدا بیشتر از این استفاده کند و علاوه بر حضور کارشناس و مهمان ویژه از مردمی که به زیارت امام حسین(ع) آمده اند نیز برای حضور در این برنامه استفاه کند.

میرباقری از ادامه برنامه «مخاطب خاص» بعد از اربعین خبر داد و اعلام کرد: برنامه «مخاطب خاص» طبق روال پیشین، پخش هفتگی خودش را خواهد داشت و باید تدبیری اندیشیده شود که مردم در ماه هایی مانند ماه مبارک رمضان و سایر مناسبت های ویژه معرفتی نیز از این برنامه و استودیو مستقر در کربلای معلی استفاده کنند.

وی در پایان عنوان کرد: برنامه های معرفتی باید از حالت مناسبتی و هفتگی خارج شوند و با طراحی ویژه به صورت روزانه در کنداکتور سیما قرار بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه