English

حضور امین تارخ در سریال «دستت را به من بده»

سریال «دستت را به من بده» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور و تهیه کنندگی علی پورکیانی با بازی امین تارخ کلید خورد.

حضور امین تارخ در سریال «دستت را به من بده»

به گزارش خبرگزاری موج، علی پورکیانی تهیه کننده تلویزیون درباره سریال «دستت را به من بده» که به تازگی جلوی دوربین رفته است و جزییات آن بیان کرد: این سریال از روز پنجشنبه ۱۳ مهر در لوکیشنی در حوالی خیابان جردن که یک انبار توزیع لباس است، کلید خورد.

حضور امین تارخ درسریال دستت را به من بده

وی ادامه داد: این لوکیشن محل کار فرزند حاج رسول با بازی امین تارخ است و نقش پسر تارخ را نیما شعبان نژاد بازی می کند. تصویربرداری سریال در این لوکیشن با بازی نیما شعبان نژاد، دنیا مدنی و مجید توکلی آغاز شد و این اولین بازی جدی نیما شعبان نژاد است. البته امین تارخ هنوز جلوی دوبین نرفته است و در روزهای آینده بازی وی در سریال آغاز می شود.

پورکیانی با اشاره به دیگر بازیگران این سریال توضیح داد: فریبا متخصص بازیگر دیگر این سریال است که امروز ۱۶ مهر جلوی دوربین می رود و مریم بوبانی، مارال فرجاد، علی استادی، محمدرضا هدایتی، معصومه قاسمی پور، رحمان باقریان، بابک بهشاد و کاظم هژیرآزاد از دیگر بازیگران مجموعه هستند.

سریال قصه ای چالشی دارد

تهیه کننده «دستت را به من بده» با اشاره به این سریال که برای ماه رمضان ۹۷ تولید می شود، اظهار کرد: این سریال قصه ای بسیار چالشی دارد و تولید سختی را در پی خواهد داشت. تلاش ما این است که کار را به ماه رمضان سال آینده برسانیم.

قصه این سریال که از امسال برای ماه رمضان سال ۹۷ به تولید می رسد، درباره حاج رسول و خانواده اش است و نقب و چالشی که حاج رسول با گذشته اش دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی