English

«چشم‌ جنگ» حاتمی کیا به نقد و بررسی رسید

برنامه این هفته‌ کانون فیلم «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، به نمایش و نقد فیلم مستند «چشمِ جنگ» به کارگردانی یوسف حاتمی‌کیا و تهیه‌کنندگی ابراهیم حاتمی‌کیا اختصاص یافته است.

«چشم‌ جنگ» حاتمی کیا به نقد و بررسی رسید

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، این فیلم از ساعت ۱۷ عصر روز یکشنبه 2 مهر ۹۶ در سالن سینماحقیقت این «مرکز» به نمایش عمومی درآمده و سپس با حضور یوسف حاتمی کیا(کارگردان)، ناصر صفاریان و حبیب احمدزاده (منتقد میهمان) مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

در خلاصه داستان مستند «چشم جنگ» آمده است: سعید صادقی، عکاس جنگ، سرنوشت امروزِ شخصیت‌های داخل عکس‌هایش را پی‌گیر می‌شود و به دنبال آن‌ها می‌گردد.

عوامل تولید این مستند عبارتند از: پژوهش و کارگردانی: یوسف حاتمی کیا و مهدی برجیان، تهیه کننده: ابراهیم حاتمی کیا، تدوین: یوسف حاتمی‌کیا و موحد تاری مرادی، موسیقی: کارن همایون‌فر، طراحی صدا: مهرداد جلوخانی و با حضور: محمود کلاری، سیف‌الله صمدیان، محمد فرنود و...

عموم علاقه مندان جهت تماشای فیلم مستند «چشم جنگ» و شرکت در جلسه نقد و بررسی آن می‌توانند از ساعت ۱۷ عصر یکشنبه (2 مهر ماه) به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه کنند.

شرکت در این برنامه برای عموم آزاد است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه