English

آغاز پخش «کوچک جنگلی» از آی فیلم انگلیسی

مجموعه تلویزیونی «کوچک جنگلی» به کارگردانی بهروز افخمی در جدول پخش کانال انگلیسی شبکه آی فیلم قرار گرفت.

آغاز پخش «کوچک جنگلی» از آی فیلم انگلیسی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شبکه آی‌فیلم اعلام کرد، «کوچک جنگلی» که پیش‌تر در آی فیلم به انگلیسی دوبله شده بود، از چهارشنبه (۲۲ شهریور) در جدول پخش برنامه های  کانال انگلیسی این شبکه قرار می گیرد.

کوچک جنگلی یکی از سریال های تلویزیون ایران در دهه ۶۰  با موضوع تاریخی، حماسی و سیاسی است که به کارگردانی بهروز افخمی و با حضور جمع کثیری از هنرمندان ساخته شده است. در این سریال تلاش شده زوایایی از قیام میرزا کوچک خان و مردم گیلان، با یک نگاه نسبتاً تحلیلی، به نمایش درآید.

فیلمنامه این مجموعه تاریخی را ناصر تقوایی با نگاهی به داستان مردی از جنگل نوشته احمد احرار، نوشته است.

این مجموعه، تنها دوره اول قیام میرزا کوچک خان را به تصویر می‌کشد که از شروع قیام و شکل گیری هیئت اتحاد اسلام شروع می‌شود و تا ورود نیروهای تیمور تاش به رشت و راهپیمایی طولانی جنگلی ها به سمت شرق گیلان که منجر به تسلیم شدن حاج احمد کسمایی و اعدام دکتر حشمت شد، ادامه پیدا می‌کند و سریال در همین نقطه تمام می‌شود.

بازیگرانی همچون علیرضا مجلل (کوچک جنگلی)، مهدی هاشمی (دکتر حشمت)، عباس امیری (حاج احمد کسمایی)، فتحعلی اویسی (مشهدی علی‌شاه)، جهانگیر الماسی (میرزا حسین کسمایی)، داوود رشیدی (مستوفی الممالک)، حسین محجوب (صمصام السلطنه)، هوشنگ توکلی (وثوق الدوله)، محمد مطیع (احسان الله خان)، اسماعیل محرابی (خالو قربان)، حسین خانی بیک (حسن‌خان آلیانی)، صدرالدین حجازی (میرزا شفیع)، بهروز بقایی (ماژور فن پاشن)، جمشید گرگین (یوزف)، اکبر معززی (میرزا اسماعیل جنگلی)، عنایت شفیعی (شیخ علی)، صادق هاتفی (کاپیتان نوئل)، پروانه معصومی و فرخ‌لقا هوشمند در این سریال تاریخی به ایفای نقش پرداخته اند.

اولین قسمت از مجموعه تاریخی «کوچک جنگلی»، چهارشنبه ساعت۰۱:۳۰ بامداد(به وقت تهران) پخش می شود و تکرار آن نیز در ساعت های ۰۷:۳۰، ۱۳:۳۰ و ۱۹:۳۰ همان روز به نمایش گذاشته می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه