English

برنامه «تور بی‌پایان» باب دیلن اعلام شد

«باب دیلن» خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی برنامه تور کنسرت‌های فصل پاییز خود را اعلام کرد.

برنامه «تور بی‌پایان» باب دیلن اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، «دنور پست» نوشت: کنسرت‌های «باب دیلن» که سال گذشته با کسب جایزه نوبل ادبیات حواشی زیادی به پا کرد، همچنان ادامه دارد. این خواننده ۷۶ ساله این‌بار در فصل پاییز راهی ۱۹ منطقه در ایالت‌های مختلف آمریکا می‌شود.

شروع کنسرت ۲۱ اکتبر این چهره عرصه موسیقی راک، با نوازندگی «میویس استیپلز» خواهد بود. «استیپلز» به‌تازگی خبر انتشار آلبوم جدیدش را منتشر کرد.

براساس آنچه در وب‌سایت رسمی تورهای «دیلن» نوشته شده، کنسرت‌های او از ۱۳ اکتبر در ولی‌سنتر کالیفرنیا آغاز می‌شود و سپس به لاس‌وگاس، دنور، نبراسکا، شیکاگو، دترویت، فیلادلفیا، واشینگتن، بوستن و ... می‌رود.

بلیت کنسرت‌های «باب دیلن» از نیمه ماه سپتامبر به قیمت ۵۴ تا ۱۲۹ دلار به فروش می‌رسد.

«باب دیلن» از نگاه بسیاری، تاثیرگذارترین چهره در تاریخ موسیقی آمریکاست. برخی ترانه‌های او توسط بسیاری از خوانندگان مشهور دوباره‌خوانی شده‌ که از جمله آن‌ها می‌توان به «از فراز برج دیدبانی» که توسط «جیمی هندریکس» اجرا شد، اشاره کرد. او در پدیدار شدن سبکی در موسیقی به نام «راک بومی» در اواسط دهه ۶۰ بسیار تاثیرگذار بود و به «شکسپیر» هم‌نسلان خود شهرت یافت. «دیلن» در پنج دهه‌ اخیر در موسیقی آمریکا یک پدیده محسوب می‌شد.

آکادمی نوبل در نوامبر ۲۰۱۶ نام «باب دیلن» را به‌عنوان برنده نوبل ادبیات اعلام و «خلق تعابیر جدید شاعرانه در سنت شعر آمریکایی» را علت برگزیدن او عنوان کرد. انتخاب یک ترانه‌سرا و خواننده به‌عنوان برنده نوبل ادبیات، واکنش‌های مثبت و منفی بسیاری را به همراه داشت و نوع عملکرد او در مقابل کسب این جایزه مهم ادبی به این حواشی دامن زد. او با تحویل دادن نسخه صوتی سخنرانی خود به آکادمی نوبل چند روز پیش از مهلت پایانی، جایزه ۹۲۴ هزار دلاری نوبل را از آن خود کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی