English

همزمان با روز عرفه؛

برگزاری مراسم روح بخش دعای عرفه در جوار مقتل شهدای هفتم تیر

مراسم قرائت دعای پر فیض عرفه همزمان با نهم ذی الحجه درموسسه فرهنگی شهدای هفتم تیر(سرچشمه) برگزار خواهد شد.

برگزاری مراسم روح بخش دعای عرفه در جوار مقتل شهدای هفتم تیر

به گزارش خبرگزاری موج، روز عرفه، از روزهای مهم برای مسلمانان بویژه شیعیان می‌باشد و از آنجا که امام حسین(ع) حرکت خود را به سوی کربلا پس از مراسم حج آغاز کرد برای شیعیان از اهمیت به سزایی برخوردار می باشد.

زیارت سید و سالار شهیدان اباعبدالله‌الحسین(علیه السلام) در این روز بسیار توصیه شده است.

روح اله علی اکبری، مدیر روابط عمومی سرچشمه درباره برگزاری مراسم روزعرفه بیان داشت: امسال نیزهمچون سالهای گذشته، مراسم قرائت دعای روح نوازعرفه در موسسه فرهنگی شهدای هفتم تیر در روز پنجشنبه ۹ شهریور۹۶ (مصادف با ۹ ذی‌الحجه) از ساعت ۱۷ با سخنرانی حجت الاسلام محمدرضا زائری و حضور جمعی از عاشقان و دلسوختگان خاندان اهل بیت(ع) برگزار می‌شود.

ایشان با بیان اینکه ؛ دعای روح بخش عرفه امسال نیز در جوار مقتل شهدای هفتم تیر و دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس با سخنرانی حجت الاسلام محمدرضا زائری و مدیحه سرایی مادحین اهل بیت(ع) برگزار خواهد شد، اظهار داشت به منظور رفاه مخاطبان تمهیداتی از جمله مهدکودک و پارکینگ برای استفاده عموم در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است موسسه فرهنگی شهدای هفتم تیر(سرچشمه) واقع در: میدان بهارستان نرسیده به چهارراه سرچشمه کوچه شهید صیرفی پور می باشد و شرکت در این مراسم برای کلیه علاقه‌مندان آزاد است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی