English

انتشار آلبوم «سنگ و سبو» توسط مرکز موسیقی حوزه هنری

مرکز موسیقی حوزه هنری آلبوم موسیقی «سنگ و سبو» با تنظیم بابک شهرکی و خوانندگی مسعود کهریزی را منتشر کرد.

انتشار آلبوم «سنگ و سبو» توسط مرکز موسیقی حوزه هنری

به گزارش خبرگزاری موج، «سنگ و سبو» از تازه‌ترین تولیدات مرکز موسیقی حوزه هنری است که شامل هشت قطعه موسیقی از آثار بزرگانی چون همایون خرم، حبیب الله بدیعی، جواد لشگری و جهانبخش پازوکی با تنظیم تازه ای از بابک شهرکی و صدای مسعود کهریزی به اجرا در آمده و از طریق  سامانه «ریتمو» در دسترس مخاطبان است.

این آلبوم از شش قطعه موسیقی ارکسترال با نام های «دیار بی قراران»، «آواز اصفهان»، «درد آشنایان-نهفته»، «بخوان ز نگاهم»، «نگاه خموش»، «غوغای هستی»، «آواز ابوعطا» و «شادی فردا» با ترانه‌های رهی معیری، سیمین بهبهانی، مهدخت مخبر، جهانبخش پازوکی، تورج نگهبان و دو قطعه آوازی از اشعار حافظ و هما میرافشار تشکیل شده است.  

در این اثر سعید رودباری نوازنده تمبک، بابک شهرکی نوازنده ویولن و پیانو، امیر حسین رضا نوازنده تار و مسعود کهریزی به عنوان خواننده حضور دارند.

خواننده «سنگ و سبو» درباره این آلبوم گفته است: «آلبوم «سنگ و سبو» تلفیق اصالت و سلیقه مردم است و در آن عاطفه و احساس بسیار پررنگ شده است. با توجه به آهنگسازی آثار، تنظیم بدیع و نوازندگان مطرح این آلبوم می توانیم بگوییم که در این آلبوم حاکمیت احساس در ملودی ناب و ترانه را، بر صداهای شلوغ و پرهیاهو شاهد هستیم.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه