English

معاون برون مرزی صدا و سیما:

تقویت شبکه های برون مرزی ضروری است

معاون برون مرزی صدا و سیما اعلام کرد به دلیل گستردگی و حساسیت مسائل روز جهان اسلام، تقویت شبکه های برون مرزی ضروری است.

تقویت شبکه های برون مرزی ضروری است

به گزارش خبرگزاری موج، پیمان جبلی معاون برون مرزی صدا و سیما و مدیر شبکه پرس تی وی در دیدار با جمعی از مسئولین اتحادیه بین المللی امت واحده و فعالان رسانه ای اسلامگرای مصری، فلسطینی، الجزایری و لیبیایی ضمن بیان اینکه به دلیل گستردگی و حساسیت مسائل روز جهان اسلام تقویت شبکه های برون مرزی ضروری است، بر لزوم ارتباط متقابل و همگرایی بیشتر بین اندیشمندان مسلمان و اهالی اسلامگرای رسانه های جهان اسلام با شبکه های معاونت برون مرزی تاکید کرد.

وی ضمن اشاره به فعالیت گسترده  شبکه های خبری العالم و پرس تی وی به عنوان ۲ بازوی قدرتمند خبری ایران در منطقه و جهان، شرایط منطقه و کشورهای دنیای اسلام را بسیار حساس توصیف کرد و گفت: قرابت فکری و اعتقادی، اهداف و تهدیدهای پیرامونی مشترک و نیز شباهت ها و اشتراکات دینی، فرهنگی، تاریخی و... بین جمهوری اسلامی ایران و کشورهای مسلمان درمنطقه غرب آسیا و شمال آفریقا به قدری گسترده، ظریف و در عین حال مستحکم است که موضوعاتی چون مسأله فلسطین را، نه تنها به عنوان یک وظیفه سیاسی که به مثابه یک وظیفه انسانی در نقطه تمرکز رسانه های ما، اهمیت بخشیده است.

معاون برون مرزی رسانه ملی افزود: نظام اسلامی ایران به سبب تحریم های طولانی و وسیع جریان معاند غرب و تضییقات و محدودیت ها و دشمنی های روزافزون آن علیه ایران، به خوبی احساس خواهران و برادران مظلوم بخش های بزرگی از امت واحده اسلامی را درک می کند.

جبلی در ادامه گفت: شبکه های برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در همین راستا، تمام تلاش خود را می کنند تا در جبهه نبرد رسانه ای با هرآنچه آزادگی، استقلال و کرامت انسانی آحاد امت اسلامی را به مخاطره می افکند، مقابله کند. ما این مهم را با تمام توان فنی و محتوایی خود دنبال می کنیم و در پی بهبود کمی و کیفی آن هستیم.

در انتهای این نشست صمیمانه، معاون برون مرزی صدا و سیما به پرسش های فعالان رسانه ای خارجی مهمان اتحادیه بین المللی امت واحده، درباره شبکه های رادیویی و تلویزیونی برون مرزی ایران و راهبردهای رسانه ای آنها پاسخ گفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه