English

ویژه برنامه های شبکه دو به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع)

شبکه دو سیما همزمان با سالروز شهادت رئیس مکتب تشیع حضرت امام جعفر صادق (ع) ویژه برنامه هایی را برای پخش از این شبکه تدارک دیده است.

ویژه برنامه های شبکه دو به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری موج، مرثیه سرایی حاج محمود کریمی چهارشنبه ۲۸ تیرماه در ساعت های ۲۲:۳۰ و۰۰:۴۰ و پنجشنبه ۲۹ تیرماه ساعت: ۹:۵۰، ۱۳:۵۰ ، ۱۷:۰۰و ۲۰:۰۰ از این شبکه پخش می شود.

همچنین پخش سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسمی با محوریت سیره، زندگی و شهادت امام جعفر صادق (ع) برای این ایام در نظر گرفته شده. این برنامه پنجشنبه ساعت ۱۶:۴۵ روانه آنتن می شود.

ویژه برنامه زنده و مستقیم «کوی محبت» نیز از بقعه متبرک امامزاده ابوالحسن (ع) از فرزندان امام صادق (ع) واقع در شهرری روانه آنتن می شود. این ویژه برنامه با حضور کارشناسان مذهبی به ابعاد زندگی پربرکت و شهادت پیشوای ششم مسلمانان؛ صادق آل محمد (ع) می پردازد. همچنین به مناسبت سوگ امام ششم، این ویژه برنامه میزبان ذاکران و مرثیه سرایان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بوده و گزارش هایی را از حرکت دسته جات عزاداری در شهرری برای بینندگان در نظر گرفته است.

برنامه کوی محبت کاریست از گروه اجتماعی فرهنگی به تهیه‌کنندگی سید مصطفی موسوی و اجرای سید محمود رضا طباطبایی که در شب شهادت مصادف با چهارشنبه ۲۸ تیرماه ساعت ۲۳:۳۰ و پنجشنبه ۲۹ تیرماه ساعت ۱۲:۰۰از شبکه دو سیما پخش می شود.

همچنین گروه کودک و نوجوان در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ساعت های ۱۰:۰۰ و ۱۴:۰۰ برنامه های مختلفی چون «قصه های کهن»، «قصه های شنی»، «داستان راستان»، «پیامبران» و «قصه های خوب برای بچه های خوب» را تدارک دیده است. افزون بر این «عصر خانواده»، «نمادو» و برنامه های دیگری نیز بخش های ویژه ای را به مناسبت سوگ امام ششم در نظر گرفته اند که در این ایام تقدیم مخاطبان خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه