English

آخرین اظهارات محمدی درباره‌ی حواشی «اکسیدان»

منوچهر محمدی با اشاره به دو جلسه‌ای که اخیرا با نمایندگان مجلس و جامعه ارامنه داشته‌اند، گفت: آنچه پس از این دو جلسه برایم روشن شد، این بود که بعد از دیدن فیلم و شنیدن نقطه نظرات متقابل، فضا برای پاره‌ای از حرف‌ها و شایعات خاتمه‌یافته تلقی می‌شود.

آخرین اظهارات محمدی درباره‌ی حواشی «اکسیدان»
به گزارش خبرگزاری موج، منوچهر محمدی با اشاره به دو جلسه‌ای که اخیرا با نمایندگان مجلس و جامعه ارامنه داشته‌اند، گفت: آنچه پس از این دو جلسه برایم روشن شد، این بود که بعد از دیدن فیلم و شنیدن نقطه نظرات متقابل، فضا برای پاره‌ای از حرف‌ها و شایعات خاتمه‌یافته تلقی می‌شود.

تهیه‌کننده «اکسیدان» درباره‌ی جزییات این دو جلسه به ما توضیح داد: روز دوشنبه 19 تیر ماه هفته جاری، در محل معاونت پارلمانی وزارت ارشاد، جلسه‌ای با حضور نماینده محترم جامعه ارامنه برگزار شد که در آن جلسه تعدادی از نمایندگان ارامنه و نمایندگان معاونت سینمایی و اینجانب حضور داشتیم.
او با بیان اینکه "این جلسه، یک جلسه خوب و مفیدی بوده است"، تصریح کرد: پاره‌ای از سوءتفاهمات برطرف شده است و دوستان عزیز جامعه ارامنه در مجموع نظر مثبتی داشته‌اند و البته پاره‌ای نکات مطرح شد که بنده به عنوان تهیه‌کننده توضیحات لازم را دادم.
تهیه‌کننده «اکسیدان» درباره جلسه‌ای که روز سه‌شنبه 20 با نمایندگان مجلس داشته‌اند نیز توضیح داد: این جلسه با حضور نمایندگان محترم کمیسیون فرهنگی مجلس و پاره‌ دیگر از نمایندگان در محل معاونت سینمایی تشکیل شد و بعد از تماشای فیلم ضمن ارائه توضیحات لازم به دوستان نماینده، نقطه نظرات دوستان را هم درباره‌ی فیلم شنیدیم.
محمدی با اشاره به نقطه‌نظرات مطرح شده، خاطرنشان کرد: علاوه بر نقطه‌نظرات مثبت، پاره‌ای نکات هم مطرح شد، در جهت اینکه در فیلم‌های آتی در پرداختن به این گونه سوژه‌ها باید رعایت شود.
او ادامه داد: آنچه طی دو جلسه‌ی اخیر برای من به عنوان تهیه‌کننده روشن شد، این بود که بعد از دیدن فیلم و شنیدن نقطه نظرات متقابل، فضا برای پاره‌ای از حرف‌ها و شایعات خاتمه‌یافته تلقی می‌شود.
تهیه‌کننده «اکسیدان» تصریح کرد: من به شخصه ایجاد و گسترش و رواج این فرهنگ که قبل از تماشای فیلم درباره آن اظهار نظر کنیم را رد می‌کنم.
او در پایان با اشاره به برخی حواشی اخیر اکسیدان گفت: تجربه‌ای که درباره «اکسیدان» بوجود آمد را، تجربه مفیدی برای سینمای ایران و کلیه نهادها، صاحب‌نظرها می‌دانم و امیدوارم این تجربه برای سینمای ایران به شکلی جدی ادامه پیدا کند تا فرصت برای کسانی که با عدم اطلاع و ایجاد حاشیه‌سازی قصد ایجاد مشکل برای فرهنگ و سینمای کشور را دارند، بوجود نیاید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه