English

محمد احمدی در گفت و گو با موج

امیدوارم مدعیان حمایت از سینمای کودک به اکران «اسکی باز» کمک کنند

تهیه کننده پر افتخارترین فیلم جشنواره فیلم های کودک و نوجوان امسال در تکاپوی اکران«اسکی باز» است.

امیدوارم مدعیان حمایت از سینمای کودک به اکران «اسکی باز» کمک کنند

محمد احمدی تهیه کننده سینما که با آخرین ساخته اش فیلم«اسکی باز»در سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان شرکت کرده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج درباره اکران این فیلم گفت:درخواست پروانه نمایش این فیلم را به ارشاد فرستاده ایم و همزمان مشغول برنامه ریزی برای اکران فیلم نیز هستیم.

وی افزود:با توجه به اینکه«اسکی باز»یک فیلم کودک است امیدوارم با حمایت سازمانهایی که مدعی فعالیت در زمینه امور فرهنگی کودک هستند بتوانیم به نحوی اکرانی مناسب برای این فیلم داشته باشیم که مخاطبان اصلی فیلم بتوانند آن را ببینند.

او افزود:دو فیلم«به دنیا آمدن»و«رقص پا» را نیز آماده نمایش دارم که برای اکران آنها در حال برنامه ریزی هستم.

«اسکی باز» اولین ساخته فریدون نجفی است که بیشتر جوایز اصلی سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان را نصیب خود کرد.

بنا بر این گزارش، این فیلم روایت کننده داستان پسربچه اسکی بازی است که تنها چند ساعت تا زمان برگزاری مسابقات اسکی وقت دارد، اما چوب اسکی او شکسته و به نجار آبادی سفارش یک جفت چوب اسکی داده است، اما مجبور می شود برخلاف میل باطنی اش بز کوهی را برای قربانی به روستای مجاور ببرد و تا عصر برگردد، او راه کوهستانی برفی و صعب العبور را در پیش می گیرد، در بین راه اتفاقاتی رخ می دهد، وقتی برمی گردد چوب اسکی اش هنوز آماده نشده است و ...

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه